ستاره سیمین هرمز

مدیرعامل ستاره سیمین هرمز گفت: این شرکت متولی افزایش سقف تولید فولاد به میزان ۱۰میلیون تن در سال است که بر اساس مطالعات جامع مشاور در برگیرنده زنجیره ای از تولید گندله تا انواع محصولات فولادی با ارزش افزوده بالا است.

به گزارش ایراسین، محمد آقاجانلو مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران به همراه محمد خادمی معاونت برنامه ریزی و توسعه، هوشنگ فرجی سرپرست معاونت مالی وسرمایه انسانی، احمد احمدی مدیر برنامه‌ریزی و مطالعات راهبردی شرکت ملی فولاد ایران از سایت شرکت فولادی ستاره سیمین هرمز واقع در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس بازدید کردند.

در جریان این بازدید، آقازاده مدیرعامل ستاره سیمین هرمز اظهار داشت: این شرکت متولی افزایش سقف تولید فولاد به میزان ۱۰میلیون تن در سال است که بر اساس مطالعات جامع مشاور در برگیرنده زنجیره ای از تولید گندله تا انواع محصولات فولادی با ارزش افزوده بالا است.

آقازاده همچنین افزود: درحال حاضر عملیات خاکبرداری و تسطیح آن درحال انجام استو همچنین قابل ذکر است؛ یک واحد مگامدول احیاءمستقیم برای تولیدآهن اسفنجی با ظرفیت یک میلیون وهفتصدهزار تن در سال است.

مدیرعامل شرکت ستاره سیمین هرمز با بیان پاره ای از مشکلات پیش رو از مدیرعامل شرکت ملی فولاد درخواست کرد مساعدت های لازم در این خصوص به شرکت داده شود.

آقاجانلو در خاتمه این بازدید و پس ازشنیدن نظرات کارشناسان و پیمانکار عملیات اجرایی سایت، اظهار امیدواری کرد که با برگزاری جلسات کارشناسی منظم و منسجم در ایمیدرو و شرکت ملی فولاد ایران راهکارهای مناسب و قطعی برای ادامه عملیات اجرایی و ساخت پروژه کسب شود.

مدیرعامل شرکت ملی فولاد در پایان از مدیرعامل شرکت ستاره سیمین هرمز و همکارانش تشکر و قدردانی کرد و از آنها خواست که به اقدامات خود سرعت بخشند تا این طرح وارد مرحله جدیدی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =