اکبر گلبو مدیرعامل ایریسا

مدیرعامل شرکت ایریسا در ششمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، به عنوان مدیر برتر اقتصادی در حوزه شرکت‌های دانش بنیان معرفی و تندیس رضایتمندی مشتری را دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در ششمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، اکبر گل‌بو، مدیرعامل شرکت ایریسا به عنوان مدیر برتر اقتصادی در حوزه شرکت‌های دانش بنیان معرفی و تندیس رضایتمندی مشتری را دریافت کرد.

گفتنی است ایریسا با تاکید به نقش مشتریان در سال جدید استراتژی ۱۴۰۱ خود را افزایش رضایت و وفاداری مشتریان تعریف کرده است.

مدیرعامل ایریسا به عنوان مدیر برتر اقتصادی شناخته شد

به گزارش خبرنگار ایراسین، بررسی نقش مدیریت و کارآفرینی در پیشبرد اهداف تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین پیرو پیاده‌سازی فرمایشات مقام معظم رهبری، تبیین جایگاه کیفیت و بهره‌وری محصول تولید ملی در رعایت حقوق مصرف کننده در بین آحاد مردم و ارائه الگوی حمایت از تولید داخلی در سال پیشرو با بهره‌گیری از نقش مدیریت در اقتصاد از جمله محورهای ششمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری بود.

شرکت بین‌المللی مهندسی سیستم‌ها و اتوماسیون ایریسا در سال ۱۳۷۱ با اهداف استراتژیک ملی به منظور انتقال فناوری اتوماسیون صنعتی و سیستم‌های اطلاعاتی که در طی طرح ایجاد و راه‌اندازی مجتمع فولاد مبارکه از کشورهای اروپایی وارد ایران شده بود، تشکیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =