توکافولاد

جلسه تکریم و معارفه مدیرعامل پیشین و جدید شرکت حمل‌ونقل توکا از شرکت‌های گروه سرمایه گذاری توکافولاد با حضور مدیرعامل هلدینگ توکافولاد، اعضا هیات مدیره شرکت و کارکنان این شرکت برگزار گردید.

به گزارش ایراسین، جلسه تکریم حمید عصارزادگان و معارفه بنیامین حیدرزاده، مدیرعامل جدید شرکت حمل و نقل توکا از شرکتهای گروه سرمایه گذاری توکافولاد روز چهارشنبه ۱۴۰۱/۳/۴ در محل سالن اجتماعات شرکت حمل و نقل توکا با حضور احمد رضا سبزواری مدیرعامل هلدینگ توکافولاد، اعضا هیات مدیره شرکت و کارکنان این شرکت برگزار گردید.

در این آیین احمدرضا سبزواری ضمن تشکر از تلاشهای بی وقفه و مدیریت جهادی آقای عصارزادگان در طول تصدی این مسئولیت افزود: شاهرگ توسعه اقتصادی کشور بر پایه صنعت حمل و نقل استوار است، به همین دلیل این صنعت برای شرکت فولاد مبارکه نیز جایگاه ویژه و خاصی دارد و بر همین اساس در گروه سرمایه گذاری توکافولاد این صنعت اهمیت بسزایی داشته و خواهد داشت.

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری توکافولاد در بخش دیگری با تاکید بر چهار محور اصلی شعار سال گروه توکافولاد (بهداشت مالی، دانایی محوری، تعامل حداکثری با ذی‌نفعان و توسعه سهم بازار) خاطرنشان کرد: انتظار ما از مدیریت جدید شرکت این است که همچون مدیریت قبلی با جدیت و اهمیت افزونتر بر اجرایی و عملیاتی نمودن این چهار محور شعار توکا فولاد در شرکت حمل و نقل توکا اهتمام ورزیده و با تکیه بر تکنولوژی های جدید و استفاده از ایده های نو و خلاق، ناوگان حمل و نقل را در راستای پویاتر شدن ارتقاء دهند.

در پایان مراسم حکم انتصاب اقای حیدرزاده مدیر عامل جدید شرکت حمل و نقل توکا اهدا گردید و با اهدای لوح سپاس از زحمات مدیر عامل پیشین شرکت قدردانی به عمل آمد.

لازم به ذکر است بنیامین حیدرزاده سوابقی همچون مدیریت شرکت حمل و نقل همدانیان، حمل و نقل توانمند رهنورد سیمان سپاهان، حمل و نقل سیمان ساز اردستان، حمل و نقل امین ابوذر اروند بندر امام خمینی (ره)، و حمل و نقل فجر جهاد را در کارنامه کاری خود دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =