• ۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
  • کد خبر: 25407
  • readingTime: ۱ دقیقه
ازنا

مدیرعامل بانک صنعت و معدن با اشاره به سرمایه‌گذاری ۷۰۰۰ میلیارد تومانی این بانک در پروژه فولاد و ذوب‌آهن ازنا تاکنون، گفت: ما عزم جدی داریم که طرح کامل و راه‌اندازی شود.

به گزارش ایراسین، علی خرسندیان مدیرعامل بانک صنعت و معدن با اشاره به سرمایه‌گذاری ۷۰۰۰ میلیارد تومانی این بانک در پروژه فولاد و ذوب‌آهن ازنا تاکنون، گفت: ما عزم جدی داریم که طرح کامل و راه‌اندازی شود.

وی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از آنجا مصوبات سفر ریاست‌جمهوری به لرستان برای ما خیلی مهم بود امروز را برای بازدید فشرده از طرح‌های مصوبه سفر ریاست‌جمهوری گذاشتیم.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن ادامه داد: سه طرح فولاد ازنا، داروسازی بایر افلاک و سیمان سازی زاگرس، مربوط به منطقه ازنا بود.

خرسندیان افزود: فولاد و ذوب‌آهن ازنا مسائلی دارد، بانک صنعت و معدن در این پروژه سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های بسیار زیادی بالغ‌بر ۷۰۰۰ میلیارد تومان داشته که به دلایلی طرح متوقف شده ولی بانک عزم جدی دارد که با پیگیری‌هایی که انجام می‌دهد و با ظرفیت‌هایی که وجود دارد و کمک‌های لازم انجام شود، طرح کامل و راه‌اندازی شود.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن، تصریح کرد: دیداری از داروسازی بایر افلاک داشتیم که یک مجموعه دقیق، فنی، عظیم و با زحمت بسیار زیاد کم‌نظیر احیاء شده که دارای دو قسمت است، قسمت داروهای دامی در حال بهره‌برداری بوده و قسمت بعدی که بناست راه‌اندازی شود داروهای انسانی است.

وی عنوان کرد: این طرح تأمین مالی‌اش با بانک صنعت و معدن بوده، البته از منابع صندوق توسعه ملی که با فراز و نشیب‌هایی پیش رفته است.

خرسندیان ادامه داد: دست‌اندازهایی در پیش روی این طرح بوده و به نقطه‌ای رسیده و امروز نیز درخواست‌هایی در رابطه با مساعدت و حمایت بیشتر داشتند که بنا شد این کار انجام شود.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن تصریح کرد: سومین پروژه ازنا سیمان زاگرس است که کارها به‌خوبی پیش می‌رود و در قسمتی نیاز به حمایت برای تکمیل پروژه نیاز دارند، با مشکلاتی مانند افزایش قیمت‌ها و هزینه‌ها مواجه بودند که بانک امروز به آن‌ها تعهد و قول داد که کمک کند و با توجه به افزایش هزینه‌ها، آن مبالغی را که درخواست دارند که ۱۰۰ درصد طرح راه‌اندازی شود و محصول برسد، انجام شده و در خدمت استان و اشتغال استان خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =