رویداد سرمایه گذاری عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی

دانشگاه آزاد اسلامی رویداد «عصر امید» را از ۸ تا ۱۱ خرداد ماه به مدت ۴ روز در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، رویداد «عصر امید» با محوریت «فرصتی برای جوانان، از ایده‌آرایی تا جذب سرمایه» از ۸ تا ۱۱ خرداد ماه سال جاری در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران توسط دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

دو سال پس از انقلاب فرهنگی ایران در روز ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۱، آیت الله هاشمی رفسنجانی در خطبه نماز جمعه تهران برای اولین بار از طرحی به نام دانشگاه آزاد اسلامی سخن گفت.

در آذر ماه سال ۱۳۶۱ اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی نوشته شد و به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید. دانشگاه آزاد اسلامی با سرمایه اولیه یک میلیون تومانی امام خمینی (قدّس سرّه) فعالیت خود را آغاز کرد و اولین واحد دانشگاهی خود را در تهران به عنوان واحد تهران مرکز در مرداد ماه سال ۱۳۶۱ تشکیل داد.

دانشگاه آزاد اسلامی با تمامی واحدهای دانشگاهی خود، بر پایه رنکینگ بین‌المللی URAP با رتبه ۲۲۶ در دنیا و رتبه ۲ در ایران بعد از دانشگاه تهران، از اعتبار خوبی برخوردار است. ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ مصادف با چهلمین سال تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی است.

این دانشگاه وارد گام دوم خود می شود و به همین مناسبت رویدادی را با نام گام دوم دانشگاه آزاد برگزار می کند تا آنچه در دانشگاه آزاد اسلامی در این چهل سال به بلوغ رسیده، در معرض نمایش قرار دهد. محوریت این رویداد مهم، ارائه برنامه ‌های دانشگاه آزاد اسلامی در گام دوم، معرفی دستاوردهای فناورانه و نوآورانه دانشگاه و پرداختن به نیاز مردم است.

در این رویداد، علاوه بر ارائه دستاوردهای فناورانه و نوآورانه دانشگاه آزاد اسلامی، برنامه تحول و تعالی، اسناد آمایش استان‌ها، تحولات و مسیر آینده دانشگاه ارائه می‌شود.

شعار این رویداد بزرگ، هزار گروه پژوهشی و زیرساخت، هزار ایده و استارت‌آپ، هزار شرکت فناور و خلاق است.

رویداد «عصر امید» ۸ تا ۱۱ خرداد ماه برگزار می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =