متروپل

فرمانده تیم امدادی اعزامی از اصفهان به آبادان گفت: آلودگی هوا، باریک بودن مسیر و ازدحام جمعیت منجر به پیشرفت کند امدادرسانی در ح-ادثه ریزش ساختمان متروپل شده است.

سرآ تشیار عبدالله علیدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با بیان اینکه آتش نشانان اصفهان از بدو ورود به شهر آبادان با تجهیزات لازم فعالیت خود را برای امدادرسانی به حادثه دیدگان در کنار تیم‌های عملیاتی سایر شهرستان‌ها شروع کردند، اظهار داشت: امدادگران اصفهانی با استفاده از دستگاه بتن بر میلگردها و آهن آلات موجود در محل را بریدند و با خاکبرداری در عمق تقریباً سه متری سطح زمین دو جنازه را کشف و تحویل عوامل انتظامی و قضایی دادند .

آلودگی  شدید هوا امدادرسانی به حادثه دیدگان متروپل را کند کرده است

وی افزود: احتمال اینکه تعداد زیادتری از شهروندان و کارگران در زیر آوار مدفون باشند بسیار زیاد است و با توجه به باریک بودن مسیر، ازدحام جمعیت، آلودگی شدید هوا امکان اینکه سریع تر از این امدادرسانی صورت پذیرد ممکن نیست .

مدیر منطقه ۲ عملیاتی آتش نشانی اصفهان که در راس گروه ۱۰ نفره امدادرسان به حادثه ساختمان متروپل در آبادان قرار دارد، افزود: در این دو روز آتش نشانان اصفهانی دلسوزانه و با کمترین استراحت مشغول امدادرسانی هستند و تعدادی از پرسنل ما آسیب های جزئی از ناحیه زانو، کمر و دست دیدند که جای نگرانی نیست و در عملیات اینگونه موارد برای ما مهم نیست .

آلودگی  شدید هوا امدادرسانی به حادثه دیدگان متروپل را کند کرده است

وی با تاکید بر اینکه وضعیت و شرایط محل حادثه ریزش متروپل بحرانی است، گفت: این حادثه بسیار دلخراش و گسترده است و احتمالاً تا چند روز آینده به طول خواهد انجامید که ما امیدواریم افراد زیر آوار مانده را زنده خارج کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =