دیدار تیم های سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان

عکس:مجتبی جهان بخش

با توجه به شرایط مساعد آب و هوایی در اهواز به نظر می‌رسد بازی فولاد و سپاهان با یک روز تاخیر و امروز برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، هشت بازی هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال کشور قرار بود روز گذشته، سه شنبه به صورت همزمان از ساعت ۲۰ آغاز شود. اما آلودگی هوا در بسیاری از شهرهای ایران باعث لغو شش دیدار شد و بازی‌ها در شهرهای استان خوزستان، اراک، تبریز و تهران لغو شد.

طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال کشور این بازی‌ها قرار شد با ۲۴ ساعت تاخیر و ساعت ۲۰ امروز، چهارشنبه برگزار شود. یکی از دیدارهای لغو شده و مهم تقابل دو تیم آسیایی ایران یعنی فولاد مبارکه سپاهان و فولاد خوزستان در اهواز بود، بازی که برای دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخورددار است.

اخبارهای رسیده از اهواز حاکی از این است که امروز شرایط آب و هوایی و آلودگی کمی بهتر شده و طبق اعلام برخی مسئولان باشگاه فولاد خوزستان این بازی شرایط برگزاری را دارد.

اما از آنجایی که برگزاری بازی‌های دو هفته پایانی لیگ باید همزمان باشد، به خصوص بازی‌های حساسی که در سرنوشت‌ تیم‌های سقوط کننده و نائب قهرمان لیگ اهمیت دارد، تنها شرایط اهواز مهم نیست و باید دیگر شهرها هم بررسی شوند.

در تهران شرایط آلودگی هوا از روز گذشته بدتر شده و با توجه به تعطیلی مدارس و ادارات در پایتخت، به نظر نمی‌رسد که شرایط برگزاری بازی محیا باشد. در حال حاضر شاخص کیفی هوا در تهران عدد «خطرناک» ۳۷۸ را نشان می‌دهد؛ این در حالی است که شاخص کیفی هوای تهران در ساعت ۲۰ شب گذشته عددی حدود ۲۳۰ بوده است.

حال باید منتظر ماند و دید که سازمان لیگ برای بازی‌های امروز چه تصمیم‌گیری خواهد کرد و آیا باز هم شاهد لغو این دیدارها هستیم یا خیر.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =