• ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
  • کد خبر: 25362
  • readingTime: ۱ دقیقه
تیم ملی امید / مهدی مهدوی کیا

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: طبق برنامه ریزی با همان تیمی که قصد داریم به مسابقات مقدماتی المپیک اعزام کنیم به مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان می‌رویم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال ایران روز گذشته و در یک بازی دوستانه موفق به شکست تیم ملی امید عراق شد. شاگردان مهدی مهدوی‌کیا در این بازی در بغداد توانستند با تک گل آریا یوسفی روی پاس گل یاسین سلمانی این پیروزی را پیش از مسابقات قهرمانی آسیا به دست آورند.

مهدی مهدوی‌کیا، سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران پس این بازی در نشست خبری اظهار کرد: این بازی برای هر دو تیم بازی خیلی خوبی بود، برنامه های خود را به خوبی اجرا کردیم‌. تیم عراق را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم. با وجود اینکه بازیکنان حریف دو سال از لحاظ میانگین سنی از تیم ما بزرگ تر بودند، ولی بچه‌های ما خیلی خوب بازی کردند.

وی با بیان اینکه «این بازی جدا از نتیجه بازی جذابی از آب درآمد» تاکید کرد: بازی دوستانه برابر عراق امتحان خیلی خوبی برای تیم ما بود. روز جمعه هم یک بازی دیگر داریم که خیلی کمک می‌کند تا با آمادگی کامل به مسابقات قهرمانی آسیا برویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران خاطرنشان کرد: در کل فقط یک بازیکن بالای ۲۱ سال داریم. این کار را هم به خاطر آینده نگری انجام دادیم اما برخی بازیکنان عراق متولد سال ۲۰۰۰ بودند. البته این مسائل اصلا برای ما مهم نیست. طبق برنامه ریزی با همان تیمی که می‌خواهیم به مسابقات مقدماتی المپیک برویم، به مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان می‌رویم.

مهدوی کیا درخصوص نقاط ضعف تیم عراق، پاسخ داد: فیلم‌ بازی‌های عراق را دیده بودیم و نسبت به نقاط ضعف و قوتش خیلی خوب تمرین کرده بودیم. حریف را آنالیز کرده و می‌دانستیم با چه سیستمی بازی می‌کنند. در کل از هر دو تیم بازی خوبی شد. بازیکنان عراق نسبت به تیمی که در امارات مقابل عربستان دیدیم، خیلی باکیفیت تر بودند.

وی درباره حضور یک تیم ایرانی بعد از ۱۶ سال در بغداد، عنوان کرد: از حضور در این کشور خیلی خوشحالم هستم. چهارمین بار است که به عراق می‌آیم. از لحاظ ورزشی همیشه بازی های خیلی خوبی با هم داشتیم زیرا هر دو تیم تکنیکی و قدرتی هستند. بار دیگر از فدراسیون فوتبال عراق به خاطر دعوتش تشکر می‌کنم. امیدواریم روز جمعه هم بازی خیلی خوبی انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =