یحیی پالیزدار مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه

رئیس هیئت مدیره شرکت بین‌المللی سیستم‌ها و اتوماسیون ایریسا گفت: شرکت ایریسا یکی از شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه آی تی و اتوماسیون کشور محسوب شده و وجود آن برای فولاد مبارکه مزیت است.

یحیی پالیزدار در حاشیه برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بین‌المللی سیستم‌ها و اتوماسیون ایریسا در گفت‌گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: شرکت ایریسا یکی از شناخته‌شده ترین شرکت‌های فعال در حوزه آی‌تی و اتوماسیون در کشور است. شاید یکی از مزیت‌های اصلی فولاد مبارکه نیز در اختیار داشتن چنین شرکتی است که می‌تواند خدمات خود را علاوه بر فولاد مبارکه به گروه فولاد مبارکه نیز ارائه کند.

وی افزود: نقشه‌ای که برای گسترش فعالیت‌های ایریسا وجود دارد، محدود به فولاد نیست. این نقشه راه به دنبال افزایش رضایتمندی مشتریان اصلی شرکت شامل گروه فولاد مبارکه و سایر مشتریان آن است.
وی درباره عملکرد شرکت در دوره مدیریت جدید نیز اظهار کرد: عملکرد هر شرکتی به تاریخچه آن شرکت افراد فعال در آن بستگی دارد.

رئیس هیئت مدیره شرکت بین‌المللی سیستم‌ها و اتوماسیون ایریسا افزود: شرکت ایریسا با مدیریت جدید سعی کرده بهتر از گذشته اداره شود اما این به معنی نادیده گرفته شدن زحمات افراد پیشین نیست بلکه در ادامه آن است. امیدوارم هر کس که عهده‌دار مسئولیت در این مجموعه است، برای بهبود عملکرد در این شرکت تلاش کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بین‌المللی سیستم‌ها و اتوماسیون ایریسا برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰، روز سه‌شنبه سوم خردادماه با حضور اکثریت سهامداران و اعضای هیئت مدیره برگزار شد. پس از استماع گزارش هیئت مدیره و تصویب صورت‌های مالی، ۱۳۷ ریال سود به ازای هر سهم این شرکت تقسیم شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =