شرکت فولاد امیرکبیر کاشان

مدیر بهره‌برداری شرکت فولاد امیرکبیر کاشان گفت: به دنبال دستور مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه مبنی بر افزایش ظرفیت تولید، شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در اردیبهشت ماه موفق به تولید ۲۱ هزار و ۹۰۳ تن ورق فولادی تولید شده است که رکورد جدیدی برای این شرکت محسوب می‌شود.

حمیدرضا فضل‌الهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: به دنبال دستور مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه مبنی بر افزایش ظرفیت تولید، شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در اردیبهشت‌ماه موفق به تولید ۲۱ هزار و ۹۰۳ تن ورق فولادی تولید شده است که رکورد جدیدی برای این شرکت محسوب می‌شود. رکورد قبلی این شرکت در فروردین ماه با تولید ۲۱ هزار و ۳۱۹ تن ثبت شده بود.

وی افزود: در تلاش هستیم تا با برنامه‌ریزی‌های انجام شده حجم تولید سالانه شرکت را از ۲۵۰ هزار تن در پایان سال فراتر برده و رکوردهای جدیدی را به ثبت برسانیم.

مدیر بهره‌برداری شرکت فولاد امیرکبیر کاشان درباره برنامه این شرکت برای تولید در خرداد ماه نیز گفت: اگر در این ماه با چالش برق مواجه نباشیم، تلاش خواهیم کرد تا رکورد تولید خود را افزایش دهیم.

فضل‌الهی تصریح کرد: فولاد امیرکبیر کاشان به دنبال استفاده حداکثری از خط تولید است. در همین راستا برنامه این شرکت حداقل کردن توقف‌های اضطراری و استفاده از زمان‌بندی مشخص و پیش‌بینی شده برای انجام تعمیرات اساسی برای افزایش بهره‌وری خط تولید است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، شرکت فولاد امیرکبیر کاشان ۱۸ اردیبهشت ماه نیز موفق به ثبت رکورد تولید روزانه به میزان ۱۲۴۶ تن در خط اسیدشویی شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =