عزت الله اکبری تالار پشتی

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: باور توانمندی‌های مردم و اعتماد به سرمایه‌گذار مهمترین راه در تحقق اهداف شکوفایی صنعت و اقتصاد کشور است و در این راه می‌توان تحریم‌ها را به راحتی خنثی کرد.

به گزارش ایراسین به نقل از ایرنا، علی اکبر تالارپشتی در نخستین رویداد بین المللی خصوصی سازی در اقتصاد ایران که روز دوشنبه در محل سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت: آنچه که مهم است برطرف کردن این موانع و باور کردن ظرفیت مردم و سرمایه‌گذار در کشور است تا بتوانیم اقتصاد و صنعت کشور را بهبود بخشیم.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: مردم در ۲۲ بهمن ماه با حضور گسترده خود در خیابان‌ها پیروزی انقلاب اسلامی جشن می‌گیرند که این نشان می‌دهد از همین ظرفیت مردمی می‌توان برای تحقق اهداف اقتصادی و صنعتی استفاده کرد.

تالارپشتی با بیان اینکه مدل خصوصی‌سازی که می‌فروشند به سرانجام نمی‌رسد، اظهار کرد: هر چند که کارگران عزیز هستند اما در خصوصی‌سازی باید ظرفیت حدود سرمایه‌گذار رعایت شود و اگر قرار است کارخانه‌ای احیا شود باید تعهدات لازم برای پروژه‌های مختلف گرفته شود. البته در این راه موانع را باید همین دولت و مجلس برطرف کرده و امور را سامان دهند.

وی با تاکید بر اینکه با فکر و جیب مردم می‌توان کشور را به بهترین شکلی ساخت، گفت: باور توانمندی‌های مردم و اعتماد به سرمایه‌گذار مهمترین راه در تحقق اهداف شکوفایی صنعت و اقتصاد کشور است و در این راه می‌توان تحریم‌ها را به راحتی خنثی کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس یادآور شد: اینکه فقط نفت بفروشیم و از فروش نفت کشور را اداره کنیم فکر عقب‌مانده‌ای است در حالی که بایستی ساز و کار بهبود استفاده از صندوق ذخیره ارزی و صندوق توسعه ملی را ایجاد کنیم که در این سال‌ها همچنان مهجور مانده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =