• ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
  • کد خبر: 25232
  • readingTime: ۱ دقیقه
چهارمین رویداد جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاه‌های اقتصادی

کارآفرین نمونه کشور گفت: مسئولیت اجتماعی شرکتی یک مفهوم ارزشی است که باید بیش از گذشته به آن توجه شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، فاطمه دانشور در آئین چهارمین جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاه‌های اقتصادی با بیان اینکه مسئولیت اجتماعی شرکتی یک مفهوم ارزشی است، اظهار داشت: در اتاق بازرگانی ایران به دنبال راه‌اندازی کمیسیون مسئولیت اجتماعی بودم، مقاومت‌های زیادی صورت گرفت و برای برخی این امر اصلا پذیرفته نبود.

وی افزود: بر این باور بودم که بنگاه‌های اقتصادی باید به مسئولیت اجتماعی خود توجه داشته باشند چرا که این بنگاه‌ها تاثیر بسزایی بر جامعه، محیط زیست و ... دارند.

این کارآفرین نمونه اجتماعی با بیان اینکه این روزها باید بیش از گذشته به مسئولیت اجتماعی توجه شود، ابراز داشت: اخلاق حرفه‌ای، راه‌های مبارزه با فساد و توجه به ارزش‌ها در مسئولیت اجتماعی نهفته است.

وی گفت: در برگزاری رویداد جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاه‌های اقتصادی، حضور بخش خصوصی ویژگی متمایز است و از این رو این رویداد به دلیل درگیری جامعه مدنی معیارهای درستی را دنبال می‌کند که این امر نیز تاکید بر رفتار اخلاق مدار و اخلاق گونه است.

دانشور با بیان اینکه در جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاه‌های اقتصادی ارزیابی‌ها به درستی انجام می‌شود، گفت: تلاش داریم در این رویداد به مجموعه‌ها و شرکت‌هایی که مفهوم اجتماعی را به درستی به افراد درون سازمان خود آموزش دهند و آن را محقق ساخته‌اند، جایزه دهیم.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم که مفهوم مسئولیت اجتماعی نهادینه شود و این امر برای آیندگان بماند تا روزی در سطح بین‌المللی در این زمینه ارائه‌ای داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =