محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به هر قیمتی نمی‌خواهم در سپاهان باشم و تنها زمانی خواهم ماند که بتوانم به این تیم کمک کنم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از برتری سه بر صفر تیمش برابر شهرخودرو در نشست خبری اظهار کرد: یکی از هواداران سپاهان را چند روز پیش به دلیل تصادف از دست دادیم و خانواده او تصمیم گرفتند اعضای بدنش را اهدا کنند، از این خانواده تشکر می‌کنم و به آن‌ها تسلیت می‌گویم.

وی در ادامه با گلایه از مسئولان برگزاری بازی، تاکید کرد: بازی با شهرخودرو برای ما حساس بود، همه رقبای ما از جمله استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه‌هایی پر از هوادار بازی کردند. از مسئولان برگزاری بازی انتقاد دارم که چرا بازی سپاهان بدون حضور تماشاگرانش برگزار شد؛ وقتی در دیگر ورزشگاه‌ها هوادار حضور دارد، ما باید کلاه‌مان را بالاتر بگذاریم.

سرمربی سپاهان درباره شرایط بازی گفت: اگر در نیمه اول به گل نمی‌رسیدیم کار سخت میشد. از بازیکنان خواستم ساده‌تر بازی کنند و ریسک را تا حد ممکن پایین بیاورند، زیرا در این بازی‌ها اگر احساساتی باشی بازی را از دست می‌دهی. از این رو در نیمه اول سعی کردیم از فضاها استفاده و منطقی بازی کنیم. شهرخودرو در فاز دفاعی پر تعداد بود و فضای کمی به حریف می‌داد، اما سعی کردیم چرخش در زمین زیاد باشد تا از اندک فضاها استفاده کنیم. خوشبختانه در نیمه اول به گل رسیدیم و در نیمه دوم از فضای پشت مدافعان شهر خودرو استفاده و به دو گل دیگر دست یافتیم.

نویدکیا افزود: بعد از دقیقه ۶۰ و سه بر صفر شدن بازی، با تعویض‌ها سعی در کنترل بازی داشتیم که حتی در آن دقایق هم می‌توانستیم اختلاف را افزایش دهیم. در ادامه بازی سعی کردم به بازیکنان جوان بازی دهم تا برای آن‌ها تجربه‌ای شود و به آن‌ها کمک شود. به طور کلی از دقیقه ۶۰ به بعد بازی معمولی بود سعی کردیم انرژی خود را برای بازی بعد نگه داریم.

وی درباره مصدومیت فرشاد احمدزاده و و محمدرضا حسینی توضیح داد: محمدرضا حسینی شاید فصل را از دست بدهد، پزشکان قرار است امشب کتف او را ببینند و نظر دهند. احتمالا او را تا آخر فصل نداشته باشیم. اما فرشاد آسیب دیدگی کمتری داشت و باید یکی دو روز بگذرد تا نظر قطعی را پزشکان بدهند.

به بدشانسی اعتقاد ندارم

سرمربی سپاهان در واکنش به پرسشی درباره دستیارانش تصریح کرد: من در مورد دستیاران در آخر فصل مفصل صحبت می‌کنم و باید این دو بازی آینده هم بگذرد.

نویدکیا در واکنش به صحبت خبرنگاری مبنی بر حضور منظم نویدکیا در نشست‌های خبری قبل و بعد بازی اظهار کرد: یک مربی خوب باید جواب گو باشد و قبل و بعد بازی در نشست خبری حاضر شود. سعی کردم تا آنجایی که می‌شود واقعیت‌های فوتبال را بگویم.

وی نویدکیا درباره تعریف و تمجید سرمربیان حریف از سپاهان خاطرنشان کرد: ما تیم خیلی خوبی هستیم و فوتبال خوبی ارائه می‌دهیم، اما شاید باید برنامه‌ریزی بهتری برای قهرمانی داشته باشیم. فرصت‌هایی که نیم فصل اول داشتیم را ساده از دست دادیم، خیلی‌ها می‌گویند بد شانس بودیم، اما من به این موضوع اعتقاد ندارم و باید کار بیشتری کرد. هرچقدر هم که از ما تعریف شود، نتایج ما ایده‌آل نبوده است.

برای ادامه همکاری با سپاهان باید در پایان لیگ تصمیم‌گیری شود

سرمربی سپاهان در پاسخ به پرسشی مبنی بر کاهش موقعیت سوزی در سپاهان و روند با ثبات سپاهان پس از استعفای او، بیان کرد: استعفای من به این دلیل بود که فکر می‌کردم شاید فرد دیگری دیگری بتواند بهتر کمک کند. در آسیا موقعیت‌های بسیار زیادی از دست دادیم و اینجور نبوده که فرصت سوزی نداشته باشیم. من همیشه می‌خواستم تیمم در ابتدا فوتبال خوب ارائه دهد و سپس نتیجه بگیرد. تیم ما فوتبال خوبی ارائه می‌دهد و در نیم فصل اول و آغاز نیم فصل دوم نتایج خوبی نگرفتیم. باید به تیم استقلال هم برای قهرمانی تبریک گفت، نتایج آن ها فوق العاده بود. بسیاری فکر می‌کنند فوتبال این تیم جذاب نیست، اما من معتقدم هر تیم در سبک خودش باید به موفقیت برسد که استقلال به این مهم دست یافت.

وی درباره همکاری با سپاهان در فصل آینده تصریح کرد: باید در مورد روند تیم در دو سال صحبت کنیم و درباره چشم انداز و اهداف نیز صحبت شود تا درباره آینده من و باشگاه سپاهان تصمیم گیری شود. من به هر قیمتی نمی‌خواهم در سپاهان باشم و تنها زمانی خواهم ماند که بتوانم به این تیم کمک کنم. در روزهای اخیر جلسات هیات مدیره داشتیم و مفصل درباره شرایط تیم صحبت کنیم، اما تاکید دارم که پس از پایان لیگ درباره آینده تصمیم گیری کرد.

نویدکیا درباره اتمام قرارداد 9 بازیکن سپاهان با این تیم، تاکید کرد: ما کارمان را ادامه می‌دهیم؛ من با چند بازیکن صحبت کردم چه باشم چه نه باشگاه مسیر خود را طی می‌کند. صحبت‌های ابتدایی را با بازیکنان داشتیم و من همیشه اعتقاد داشتم باید ثبات وجود داشته باشد به همین دلیل کار را با آرامش انجام‌ می‌دهیم. به بازیکنان هم گفته‌ام اول باید اینجا را دوست داشته باشند، خواستند قدم‌شان روی چشم نخواستند برایشان آرزوی موفقیت دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =