• ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳
  • کد خبر: 25170
  • readingTime: ۱ دقیقه
سید عباسی

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: سپاهان یک تیم کامل است و زورمان به آن‌ها نرسید؛ مقابل سپاهان بیشتر از استقلال اذیت شدیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، داوود سیدعباسی، سرمربی تیم شهرخودرو پس از شکست سه بر صفر تیمش برابر سپاهان در نشست خبری اظهار کرد: از روزی که مسئولیت سرمربیگری شهرخودرو قبول کردم، بازی امروز بدترین بازی بود که به نمایش گذاشتیم. برای دقایقی از بازی تمرکز خود را از دست دادیم و بازی را واگذار کردیم؛ در شروع نیمه دوم دو گل بد در فاصله زمانی کم خوردیم.

وی ادامه داد: بازیکنان سپاهان بهترین‌ها در ایران هستند و شایسته جنگیدن برای قهرمانی بودند. سپاهان کادر فنی و ساختار خوبی دارد و به نحو احسنت در رقابت‌ها حاضر می‌شود. باید در برابر این تیم هشیار بود. به محرم نویدکیا بخاطر این پیروزی تبریک می‌گویم، آن‌ها تیم خوبی هستند و زورمان به سپاهان نرسید. هیچ چیز باشگاه ما با سپاهان قابل مقایسه نیست، اما باز هم بازیکنان ما تلاش خود را کردند.

سرمربی تیم شهرخودرو تاکید کرد: در جریان بسیاری از اتفاقاتی که برای تیم در نیم فصل اول رخ داد نبودم. باید اتفاق و بلایی که سر شهرخودرو آمد کارشناسی شود، سیر نزولی این تیم از ابتدای فصل مشخص بود. تیمی که دو سال پیش با سپاهان در اصفهان بازی کرد، با تیم کنونی شهرخودرو قابل مقایسه نیست.

سید عباسی تصریح کرد: قهرمانی استقلال را تبریک می‌گویم، اما سپاهان واقعا شایسته قهرمانی بود و اگر در برخی مسابقات غافل نمیشد تا هفته آخر برای قهرمانی می‌جنگید. سپاهان از عقب تا جلو یک تیم کامل است و در سطح آسیا هم حرف برای گفتن دارد.

وی گفت: مقابل سپاهان بیشتر از استقلال اذیت شدیم. در تیم خود عدم توازن مشهود است و یک سری از بازیکنان ما مداوم 90 دقیقه بازی کردند و اگر برخی از بازیکنان ما روز خوبشان نباشد خیلی به مشکل می‌خوریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =