حمید علی آبادیان

مدیر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران گفت: پس از تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت جهاد تبیین، رسالت روابط‌عمومی‌ها نسبت به قبل دوچندان شده است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، حمید علی‌آبادیان مدیر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در سومین روز از اولین گردهمایی مدیران روابط عمومی حوزه معدن و صنایع معدنی ایران اظهار کرد: میزبانی شرکت فولاد مبارکه از اولین گردهمایی مدیران روابط عمومی حوزه معدن و صنایع معدنی کشور گام بلندی در عرصه یکپارچه‌سازی اقدامات روابط عمومی شرکت‌های حوزه معدن و صنایع معدنی ایران بود که به همین خاطر از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه کمال تشکر و قدردانی را دارم.

وی افزود: پس از اعمال تحریم‌ها، بار زیادی بر روی دوش شرکت‌های حوزه معدنی و صنایع معدنی قرار گرفت و در عین حال این شرکت‌ها نیز بار زیادی را از دوش کشور برداشتند؛ پس از تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت جهاد تبیین، رسالت روابط‌عمومی‌ها نسبت به قبل دوچندان شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها در عین حالی که فعالیت‌ها و اقدامات زیادی انجام می‌دهند و در برهه‌های حساسی نقش‌آفرینی می‌کنند، اما آن‌طور که باید و شاید دیده نمی‌شوند، درست مثل عکاسانی که در همه رویدادها حضور دارند اما تصویری از خودشان از هیچ رویدادی به نمایش گذاشته نمی‌شود.

وی با بیان این که چنین گردهمایی‌هایی، نخستین گام برای ایفای نقش بهتر روابط‌عمومی‌ها محسوب می‌شوند، اذعان داشت: تعامل و ارتباطات تنگانگ میان مدیران روابط عمومی‌ حوزه معدن و صنایع معدنی کشور منجر به دریایی از ظرفیت‌ها خواهد شد.

علی‌آبادیان در پایان اضافه کرد: ما باید در عرصه جهاد تبیین موج عظیمی را ایجاد کنیم تا در نهایت با استفاده از امکانات و تجهیزات موجود، در تزریق امید به جامعه نقش‌آفرینی باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =