احمدرضا سبزواری مدیرعامل توکافولاد

مدیرعامل شرکت توکافولاد با اشاره به شعار محوری این شرکت در سال جاری بر ضرورت پوست‌اندازی شرکت‌های زیرمجموعه شرکت توکا بر ضرورت نوآوری و تعامل بهینه حداکثری با ذی‌نفعان تاکید کرد و گفت: اگر حمایت‌های مناسب از سمت فولاد مبارکه انجام شود، هلدینگ توکافولاد را به عنوان بازوی بسیار مطمئن، کارآمد و متخصص فولاد مبارکه شاهد خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، احمدرضا سبزواری، مدیرعامل شرکت توکافولاد، در نخستین روز از همایش تدوین مدل کسب‌وکار شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد که امروز چهارشبه ۲۸ اردیبهشت ماه، برگزار شد، با اشاره به اهمیت جلسات تدوین استراتژی اظهار کرد: در این جلسات راه آینده شرکت مشخص می‌شود و بنابراین حائز اهمیت است.

وی افزود: گروه توکافولاد، یک گروه نجیب و زحمت‌کش است. خوشبختانه سلامت نفسی که در کل مجموعه وجود دارد زبان‌زد است بنابراین مجموعه گروه توکا در چیدمان و معماری جدید به عنوان اولین گروهی که در کنار فولاد مبارکه ایجاد شد نقش پررنگ‌تری در ارزش آفرینی گروه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توکافولاد گفت: برای اینکه استراتژی صحیحی تدوین شود باید نقاط قوت گروه مورد توجه قرار گرفته و تقویت شود. شعار شرکت توکافولاد در سال جاری در ۴ محور سلامت مالی، دانایی محوری، تعامل حداکثری و توسعه سهم بازار پایدار تدوین شده است.

سبزواری گفت: رضایت فولاد مبارکه از توکافولاد از نظر مشتری باید ۱۰۰ درصد باشد. از آنجا که توکافولاد یک شرکت بورسی است باید علاوه بر فولاد مبارکه، از منظر سایر ذی‌نفعان نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: نکته مهم بعدی این است که بعضا کسب‌وکارهای سنتی در هلدینگ توکا مورد هجمه قرار می‌گیرد. ما منتظر هستیم نتایج حاصل از اقدامات موجب تقویت کارهای در حال انجام شود. البته گروه توکا نیز باید پوست‌اندازی کرده و نوآور باشد و بتواند تعامل خوبی با مجموعه فولاد مبارکه باشد. اگر حمایت‌های مناسب از سمت فولاد مبارکه انجام شود، هلدینگ توکافولاد را به عنوان بازوی بسیار مطمئن، کارآمد و متخصص فولاد مبارکه شاهد خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =