• ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
  • کد خبر: 25104
  • readingTime: ۱ دقیقه
یحیی گل محمدی

سایت باشگاه باشکاه پرسپولیس دقایقی پیش مطلبی را منتشر کرد که در مقدمه آن چنین آمده: «هواداران به شایعات توجه نکنند. هیج تغییری در کادر فنی نخواهیم داشت.»

به گزارش خبرنگار ایراسین، بنا بر آنچه که سایت پرسپولیس منتشر نوشته، این موضع گیری در پی شایعات فراوان در خصوص تغییرات در کادرفنی تیم فوتبال باشگاه منتشر شده است. در روزهای گذشته این خبر به بیرون درز کرده بود که اگرچه پرسپولیس به حفظ یحیی گل‌محمدی تمایل دارد اما قصد ندارد با دستیاران او در فصل آینده تمدید کند که این مسئله با واکنش متقابل باشگاه پرسپولیس مواجه شده است.

سایت پرسپولیس خبر داده در جلسه دو روز پیش مدیرعامل باشگاه با یحیی گل‌محمدی هیچ صحبتی در خصوص تغییرات در اعضای کادرفنی مطرح نشده و تنها بررسی عملکرد تیم و بازی های پیش رو تا پایان فصل مورد بحث قرار گرفته است.

باشگاه به توضیحات بسنده نکرده و این جمله را نیز تکذیب کرده که: «رضا درویش در جلسه چند روز پیش با یحیی گل‌محمدی پیشنهاد تغییر کادرش را داد که با مخالفت سرمربی فعلی پرسپولیس مواجه شده است!»سایت پرسپولیس در ادامه این جمله نوشته: «هواداران به این حواشی توجه نکنند و به بازی‌های باقیمانده تا پایان فصل و حمایت خود از تیم بپردازند.»

به این ترتیب موضع باشگاه در قبال سرمربی و کادرفنی حداقل تا پایان فصل روشن است. همه دوست دارند این سه بازی کنار هم باشند و شاید نمایش بهتر تیم و کسب امتیازات باقی مانده علی‌رغم قهرمانی استقلال، به تلطیف جو شدیدی که علیه کادرفنی پرسپولیس ایجاد شده کمک کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =