غلامرضا طاهری معاون سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های فولاد مبارکه

معاون سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های فولاد مبارکه با اشاره به اهمیت توسعه در کسب‌وکار به منظور افزایش رقابت‌پذیری اظهار کرد: توسعه‌ها باید هوشمند، برنامه‌ریزی شده و هم راستا با سیاست‌های کلان و ماموریت‌های سازمانی اجرا شود و در نهایت برای همه ذی‌نفعان تولید ارزش کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، غلامرضا طاهری، معاون سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های فولاد مبارکه، در نخستین روز از همایش تدوین مدل کسب‌وکار شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد که امروز چهارشبه ۲۸ اردیبهشت ماه، برگزار شد، اظهار کرد: ارزش آفرینی و هم افزایی بسیار حائز اهمیت است اما اینکه چرا شرکت‌ها به این دو نیاز دارند به رقابت و رقابت پذیری شرکت‌ها باز می‌گردد.

وی افزود: کسب و کارهای ما در حال تغییر و تحولات جدی هستند. علت اصلی آن هم ورود بازیگران جدید به کسب‌وکارهای مختلف است. نکته دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد، تغییر ذائقه رفتاری مصرف‌کنندگان در حوزه‌های مختلف است.

معاون سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های فولاد مبارکه با اشاره به لزوم توجه به تغییرات فناوری گفت: تغییراتی که در اِلِمان‌های ساختار هزینه‌ای در حال ایجاد است و بر اساس آن ساختار هزینه و درآمد تغییر می‌کنند، می‌تواند باعث رقابت‌پذیری شود.

طاهری افزود: برای رقابت‌پذیر بودن باید به توسعه توجه کرد. این مسئله باعث می‌شود شرکت‌ها کسب‌وکارشان را بازبینی کرده و حتی در برخی موارد تغییرات بنیادی در آن ایجاد کند.

وی تصریح کرد: در بحث توسعه باید ویژگی‌ها و انواع توسعه مورد نظر قرار گیرد. به علاوه باید توجه داشت که توسعه‌ها باید هوشمند، برنامه‌ریزی شده و هم‌راستا با سیاست‌های کلان و ماموریت‌های سازمانی اجرا شود و در نهایت برای همه ذی‌نفعان تولید ارزش کند.

معاون سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های فولاد مبارکه با بیان اینکه توسعه باید چابک باشد گفت: لازم است توسعه در زمان مناسب خود و در بخش‌های فرآیندی ما روی کالا و خدمات انجام شود. همچنین لازم است فرآیندها نیز متناسب با تغییرات ایجاد شود. این مسئله در کسب‌وکارهای جدید نیز وجود دارد.

وی در پایان گفت: این مفاهیم در ۵ بخش شامل زنجیره ارزش، پشتیبانی فناوری، پشتیبانی تجهیزاتی، مدیریت بازار و مسئولیت اجتماعی در فولاد مبارکه نیز تشکیل شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =