روابط عمومی

رئیس روابط عمومی مجتمع فولاد سبا گفت: ابزارهای ارتباط‌جمعی، رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی نه‌تنها رفتار، دیدگاه و عقاید افراد را تغییر می‌دهند، بلکه در شیوه فهم و درک انسان نیز اثرگذار هستند و در نهایت تحول، تغییر و پیشرفت اجتماعی، زاییده دنیای ارتباطات است.

به گزارش ایراسین، محسن فخریان، رئیس روابط عمومی مجتمع فولاد سبا در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: ارتباطات و وسایل ارتباط‌جمعی در دنیای کنونی، فاصله‌های زمانی و مکانی، حجاب‌های پیرامونی و محدودیت‌ها را از میان برده‌اند و جهان کنونی به استناد نظریه مارشال مک‌لوهان، دهکده‌ای کوچک است که زندگی، عقاید و اعمال افراد و جوامع انسانی دیگر از کسی پنهان نیست و دیگر کمتر چیزی در دنیای پیرامونی هست که قابلیت انکار و رد داشته باشد و همه‌چیز در محضر افکار عمومی در معرض مشاهده و قضاوت است.

وی گفت: در چنین شرایطی، ابزارهای ارتباط‌جمعی، رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی نه‌تنها رفتار، دیدگاه و عقاید افراد را تغییر می‌دهند، بلکه در شیوه فهم و درک انسان نیز اثرگذار هستند و در نهایت تحول، تغییر و پیشرفت اجتماعی، زاییده دنیای ارتباطات است و نهادهای فرهنگی و اجتماعی، راه گریز و مقاومتی در برابر این جریان ارتباطی و رسانه‌ای ندارند.

فخریان افزود: شرکت فولاد مبارکه به‌عنوان یک شرکت پیشرو در عرصه صنعت کشور همواره بر آن است تا در یکایک عرصه‌های مرتبط با تولید نیز سرآمد باشد و آنچه نتیجه تلاش شبانه‌روزی تک‌تک کارکنان شرکت فولاد مبارکه و مایه مباهات ایران اسلامی است، از سوی روابط عمومی شرکت به ذی‌نفعان شرکت منتقل می‌شود تا همچنان در صدر بودن و ماندن شرکت فولاد مبارکه محقق گردد.

وی عنوان کرد: روابط عمومی مجتمع فولاد سبا نیز که زیرمجموعه روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه است مجری سیاست‌های کلان شرکت بوده و هست و به‌عنوان هدایت‌گر، هماهنگ‌کننده و پشتیبان تلاش‌های کارکنان این مجتمع در راستای چشم‌انداز توسعه، سیاست‌ها و منافع گروه بزرگ فولاد مبارکه، اهتمام خود را عالمانه و کنش‌گرایانه به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های ارتباطی و ابزارهای روابط عمومی و در جهت ارتباط با افکار عمومی و تأمین نیازهای ذی‌نفعان ترویج گفتمان تولید و خدمت به کار می‌بندد و بر ارائه خدمات در این حوزه بر خود می‌بالد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =