ذوب آهن - پرسپولیس

تیم فوتبال ذوب‌آهن در یک بازی جنجالی به تساوی بدون گل برابر تراکتور رسید.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان امروز، شنبه در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در فولادشهر میزبان تراکتور تبریز بود. این بازی در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که یک صحنه بسیار جنجالی داشت.

در نیمه اول این بازی کم فراز و فرود دنبال شد و دو تیم موقعیت‌های جسته و گریخته‌ای داشتند. با این حال ذوب‌آهن نسبت به حریف عملکرد بهتری داشت و توانست چندین چند بار خطرآفرین ظاهر شود. در نیمه دوم نیز روند خوب ذوب‌آهن ادامه داشت، اما درخشش اخباری مانع از به گل رسیدن گاندوها شد. ذوب‌آهن در نیمه دوم کاملا سوار بر بازی بود و موقعیت‌های خوبی داشت.

جنجال اصلی بازی در دقیقه ۹۰ اتفاق افتاد، جایی که توپ پس از برخورد با مدافع تراکتور در گوشه چپ محوطه جریمه روی پای ابراهیم‌زاده جفت و جور شد و بازیکن ذوب‌آهن با یک ضربه روی پا دیدنی توپ را وارد دروازه کرد. پس از این گل ابتدا داور به نشانه تایید گل به وسط زمین اشاره کرد و کمک داور نیز پرچم نزد؛ اما پس از چند لحظه با دخالت کمک داور، داور این گل ذوب‌آهن را مردود اعلام کرد.

پس از این تصمیم جنجالی، بازی به حاشیه رانده شد و نیمکت ذوب‌آهن اعتراض زیادی به این تصمیم داوری داشتند، تصمیمی که مشخص نشد دلیل آن دقیقا چه موردی بود. در نهایت با اخراج چند نیمکت نشین ذوب‌آهن قائله ختم شد.

ذوب‌آهن در دقیقه ۸+۹۰ نیز صاحب یک ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه شد که ضربه زیبای بازیکن ذوب‌آهن را اخباری از زیر تور درآورد تا این بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

با این نتیجه ذوب‌آهن با ۳۳ امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفت و تراکتور ۲۵ امتیازی در جایگاه سیزدهم تثبیت شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =