• ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰
  • کد خبر: 24971
  • readingTime: ۱ دقیقه
هوادار فجر

فجر سپاسی با قبول شکست برابر هوادار یک گام به سقوط نزدیک‌تر شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال هوادار تهران امروز، شنبه و در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر میزبان تیم فجر سپاسی شیراز بود و توانست این تیم را با یک گل شکست دهد. این نتیجه در حالی رقم خورد که شاگردان سرآسیایی نیاز مبرم به سه امتیاز این بازی داشتند و با فرصت‌سوزی‌های پیاپی راه سقوط خود را هموار کردند.

در نیمه اول تیم منسجم رضا عنایتی، نمایش برتری داشت و هوادار توانست روی حرکات شجاعیان و دیگر بازیکنانش بارها روی دروازه حریف خطرساز شود. اما ایستادگی دروازه‌بان فجر سپاسی اجازه نداد تا دروازه تیم شیرازی در نیمه اول بازی باز شود.

مقاومت فجری‌ها در نیمه دوم و خیلی زود شکست و آن‌ها در دقیقه ۴۸ گل اول بازی را دریافت کردند. در همان ابتدای نیمه دوم هوادار صاحب ضربه ایستگاهی شد و ضربه معین عباسیان توسط صادقی برگشت داده شد و در ریباند محمد جواد محمدی توپ را درون دروازه قرار داد.

پس از این گل فجر سراپا حمله شد و توانست دقایقی بعد از این گل به یک ضربه پنالتی دست پیدا کند. اما مهرداد بشاگردی، دروازه بان هوادار اشتباه خود را با مهار ضربه پنالتی جبران کرد و اجازه نداد بازی به تساوی بکشد؛ او دست احمد زنده‌روح را خواند و به سمت راست خودش شیرجه زد و توپ را دور کرد.

در نهایت این شاگردان عنایتی بودند که با تک گل محمدی توانستند سه امتیاز دیگر را کسب کنند و در جدول مسابقات ۳۴ امتیازی شوند. فجر نیز با ۱۷ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و با این شکست کار سختی برای بقا در لیگ برتر پیش روی خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =