تیم فوتسال کارگری فولاد مبارکه

سرمربی تیم فوتسال کارگری فولاد مبارکه گفت: با استفاده از ظرفیت پرسنل فولاد مبارکه و حمایت مدیران عالی فولاد مبارکه در مسابقات کارگری استانی به قهرمانی رسیدیم.

پایگاه خبری ایراسین، پژمان سلطانی- مسابقات فوتسال کارگری استان اصفهان از ابتدای ماه مبارک رمضان با حضور بهترین‌های این رشته در مجموعه ورزشی قدس برگزار شد و تیم فولاد مبارکه با پیروزی‌های متوالی توانست با اقتدار بر سکوی اول بیاستد و جام قهرمانی مسابقات فوتسال کارگری استان اصفهان را کسب کند.

محسن باقری، سرمربی تیم فوتسال کارگری فولاد مبارکه در گفتگو با خبرنگار ایراسین پیرامون شرایط این تیم اظهار کرد: خوشبختانه بازیکنان فولاد مبارکه همگی پرسنل شاغل در شرکت فولاد مبارکه بودند. هرچند می‌توانستیم سه بازیکن خارج از سیتسم، به صرف داشتن بیمه تامین اجتماعی جذب کنیم، اما از ظرفیت پرسنل فولاد مبارکه بهره بردیم و با اقتدار به جام قهرمانی دست یافتیم.

وی سطح رقابت‌های فوتسال کارگری استان اصفهان مطلوب دانست و افزود: تیم‌های خوبی در این مسابقات شرکت کردند، حتی مدافع عنوان قهرمانی یعنی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بسیار قدرتمند ظاهر شد، اما توانستیم این تیم را در بازی نهایی ۵ بر یک شکست دهیم.

باقری از همه بازیکنان تیم فوتسال کارگری فولاد مبارکه به نیکی یاد کرد و گفت: همه‌ بچه‌های تیم از دل و جان برای کسب عنوان قهرمانی تلاش کردند که جا دارد از آنها، دیگر کادرفنی و سرپرست تیم تشکر کنم، همچنین نباید به آسانی از حمایت‌های یاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، مجتبی لطفی، مسئول ورزش کارگری فولاد مبارکه و دیگر مسئولان گذشت و از آنها نیز تشکر و قدردانی می‌کنم.

سرمربی تیم فوتسال کارگری فولاد مبارکه ادامه داد: اکنون تمرینات تیم برای حضور در مسابقات کارگری کشور پیگیری می‌شود که این رقابت‌ها تیرماه ۱۴۰۱ به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =