نشست تجربیات فولاد مبارکه در زمینه کاهش مصرف آب

وبینار «ارائه تجربیات فولاد مبارکه در زمینه کاهش مصرف آب» به میزبانی شرکت فولاد مبارکه در هتل ارم تهران در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، وبینار «ارائه تجربیات فولاد مبارکه در زمینه کاهش مصرف آب» به صورت حضوری و مجازی با حضور مهمانانی از انجمن صنفی نیروگاه‌ها در هتل ارم تهران در حال برگزاری است.

در این نشست سید امیر طباطبائیان، مدیر انرژی و سیالات شرکت فولاد مبارکه به همراه سجاد نادری، کارشناس فرایند انرژی و سیالات این شرکت به ارائه مباحث می‌پردازند.

تصفیه پساب‌های صنعتی و استفاده مجدد در صنعت، تصفیه پساب‌های شهری و استفاده مجدد در صنعت، تبدیل برجهای خنک کن تر به هیبرید، بهسازی شیمیایی آبهای صنعتی در فرایند تولید محورهای اصلی این نشست است که به میزبانی شرکت فولاد مبارکه برگزار می شود.

گفتنی است فولاد مبارکه بزرگترین تولیدکننده ورق‌های فولادی تخت در خاورمیانه و شمال آفریقا با سهم حدود ۲۰ درصدی در MENA به شمار می رود که به عنوان بزرگترین تولید کننده آهن اسفنجی در جهان با ظرفیت ۱۱/۴ میلیون تن در سال سهم یک و نیم درصدی در تولید ناخالص داخی (GDP) کشور دارد و ارزش فعلی بازارشرکت فولاد مبارکه بیش از ۳/۰۰۰/۰۰۰ میلیارد ریال است. به همین واسطه دانش و تجربیات این شرکت در زمینه کاهش مصرف آب می تواند برای صنعت کشور راهگشا باشد.

از جمله طرح های این شرکت در زمینه مدیریت انرژی می‌توان به پروژه های احداث نیروگاه سیکل ترکیبی ۱۰۰۰ مگاواتی، اولین نیروگاه خورشیدی روی سطح آب در کشور به ظرفیت ۳۵ مگاوات، نیروگاه خورشیدی به ظرفیت ۵۴۰ مگاوات، نیروگاه بادی در استان سیستان و بلوچستان به ظرفیت ۱۰۰ مگاوات و نیروگاه سیکل ترکیبی ۵۰۰ مگاواتی هرمزگان اشاره کرد.

اخبار تکمیلی و جزئیات این وبینار به زودی در پایگاه خبری تحلیلی ایراسین منتشر می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =