بازی ذوب آهن و پرسپولیس

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در قالب هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور امروز، دوشنبه در فولادشهر میزبان تیم پرسپولیس تهران بود. این بازی در نهایت با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

ذوب‌آهن بازی را طوفانی آغاز کرد و در همان لحظات ابتدایی یک فرصت عالی به دست آورد که با بی دقتی مهاجمان تبدیل به گل نشد. روند رو به جلو ذوب‌آهن خیلی زود و در دقیقه دو به ثمر نشست و گل اول بازی را به ثمر رساندند. در این لحظه ارسال توپ توسط مسعود ابراهیم زاده با ضربه سر فوق العاده سعید باقرپسند تبدیل به گل شد.

پس از این گل ذوب‌آهن تمرکز خود را بر اداره بازی و ضد حملات گذاشت و در نیمه اول به خوبی این کار را انجام داد. دفاع قرص و محکم ذوب‌آهن و بازی عالی هافبک‌های این تیم برتری را در این نیمه به سبزپوشان میزبان داد.

اما شرایط بازی در نیمه دوم متفاوت شد و پرسپولیس نمایش بهتری داشت. آن‌ها پس از حملات مکرر در دقیقه ۵۶ توسط مهاجم ازبک خود به گل تساوی رسیدند. پاس فوق العاده ترابی، مهاجم خارجی پرسپولیس را در موقعیت گلزنی قرار داد و او در لحظه آخر شوت خود را زد که پس از برخورد به فرعباسی توپ تبدیل به گل شد.

پس از این گل بازی به تعادل کشیده شد و توپ بیشتر در میانه میدان و در بین هافبک‌های دو تیم در گردش بود تا اتفاق خاصی روی دروازه‌ها رخ ندهد. نکته جالب این بازی غیبت یحیی گل‌محمدی و مهدی تارتار به دلیل محرومیت در کنار زمین بود تا دو تیم توسط مربیان در کنار زمین هدایت شوند.

با این نتیجه پرسپولیس ۵۴ امتیازی شد و این فرصت را به استقلال داد تا با شکست شهرخودرو فاصله در صدرجدول را به شش امتیاز افزایش دهد. ذوب‌آهن نیز با ۳۲ امتیاز باید منتظر نتایج دیگر رقبا بماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =