دانش بنیان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان با اشاره به تلاش تلاش دولت و مجلس برای حمایت از دانش‌بنیان‌ها گفت: امیدواریم با نگاه ویژه دولت سیزدهم و مجلس یازدهم در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان گام‌های موثری در جهت رونق تولید، اشتغال‌زایی و شکوفایی اقتصاد کشور و استان برداشته شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مصطفی خضری در پنجمین جلسه شورای اداری استان اصفهان که عصر روز شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری بر اساس نیازها و دغدغه‌های کشور و نظام است و هر ساله با توجه به اهمیت مسائل اقتصادی، تولید و اشتغال انتخاب و نام‌گذاری می‌شود.

وی افزود: در همین راستا مدیریت استان با دو رویکرد موضوع محور بودن جلسات شورای اداری و منطقه محوری کردن سفرهای شهرستانی در تلاش برای رفع مسائل و مشکلات استان است. در همین راستا و با توجه به شعار سال، از ابتدای ۱۴۰۱ با مراکز دانشگاهی، پژوهشی و نمایندگان بخش خصوصی به ویژه انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان جلسات خوبی برگزار و تصمیمات خوبی اتخاذ شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: امیدواریم با نگاه ویژه دولت سیزدهم و مجلس یازدهم در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان گام‌های موثری در جهت رونق تولید، اشتغال‌زایی و شکوفایی اقتصاد کشور و استان برداشته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =