روزبه چشمی

مدافع تیم استقلال گفت: برای سه امتیاز به اصفهان آمده بودیم و در ابتدای بازی فشار آوردیم و به گل رسیدیم ولی روی یک اشتباه خودمان گل مساوی را دریافت کردیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، روزبه چشمی، بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از تساوی تیمش برابر سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به هواداران دو تیم تبریک می‌گویم. بعد از مدت‌ها به استادیوم آمدند و بازی خیلی خوبی را مشاهده کردند. فقط بدی آن این بود که نتیجه مساوی شد. ما برای سه امتیاز آمده بودیم. اول بازی فشار آوردیم و به گل رسیدیم ولی روی یک اشتباه خودمان گل مساوی را دریافت کردیم. در نیمه دوم هم سپاهان موقعیت داشت و هم ما ولی بازی با تساوی به پایان رسید. امیدوارم که در پنج بازی آینده برنده شویم و قهرمانی را به هواداران تقدیم کنیم.

وی درباره اینکه امسال بازی‌های پرسپولیس بعد از استقلال برگزار شده، تاکید کرد: برنامه‌ریزی را مسئولان انجام می‌دهند و این هم خلاهایی است که وجود دارد. ولی به امید خدا ما پنج بازی را می‌بریم و به نتایج بقیه تیم‌ها نیز کاری نداریم. فکر می‌کنم اگر در هر پنج بازی با تمام قوا وارد زمین شویم و آنها را ببریم، به اما و اگر و نتایج سایر تیم‌ها کاری نداریم.

چشمی در خصوص حضور تماشاگران در ورزشگاه گفت: از هوادارانمان تشکر می‌کنم. چه کسانی که در اصفهان بودند و چه هوادارانی که از شهرهای دیگر آمده بودند. واقعاً جو خوبی بود. بازی با حضور تماشاگر کیفیت دیگری دارد. امیدوارم که همیشه همین‌گونه ادامه‌دار باشد و بتوانیم همیشه بازی‌های باکیفیتی را ببینیم.

مدافع استقلال در خصوص پنج دیدار پایانی گفت: ما تلاشمان را می‌کنیم. پنج هفته آخر است و تیم‌هایی که برای سقوط نکردن و تیم‌هایی برای کسب سهمیه قهرمانی تلاش می‌کنند باعث شده است بازی‌های آخر سخت شود. ولی ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا هر 5 بازی را ببریم و بدون اما و اگر قهرمان شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =