کارگران

مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل به مناسبت روز کارگر در پیام تبریکی بر اهمیت و جایگاه کارگران به عنوان سربازان خط مقدم تولید دانش بنیان، تاکید کرد.

به گزارش ایراسین ، به مناسبت ۱۱ اردیبهشت روز کارگر، رضا حیدری مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل، ضمن تاکید بر اهمیت و جایگاه کارگران به عنوان سربازان خط مقدم تولید دانش بنیان، پیامی را تقدیم کرد. در این پیام آمده است:

امام جعفر صادق علیه السلام:
کُلُّ ذِی صِنَاعَةٍ مُضْطَرٌّ إِلَی ثَلَاثِ خِصَالٍ یَجْتَلِبُ بِهَا الْمَکْسَبَ وَ هُوَ أَنْ یَکُونَ حَاذِقاً بِعَمَلِهِ مُؤَدِّیاً لِلْأَمَانَةِ فِیهِ مُسْتَمِیلًا لِمَنِ اسْتَعْمَلَهُ:
هر اهل فنی برای موفقیت در کسب و کار خود به سه مطلب نیازمند است: تخصص و باهوشی در فن و حرفه مورد نظر؛ امین باشد و در کار و مال مردم ، امانت و درستی را حفظ کند. با کارفرما و صاحب کار ، خوش برخورد و خوش قلب باشد.(تحف العقول، ۳۲۲)

۱۱ اردیبهشت روز کارگر فرصتی است برای همدلی و همزبانی هرچه بیشتر نقش آفرینان عرصه تولید تا ضمن شناخت نگرانی‌های موجود، فرصت‌ها را شناسایی کنند و راه برای تولید بیشتر و با کیفیت بالاتر فراهم کنند.
بدون شک کارگران به عنوان سربازان خط مقدم تولید، نقش آفرینان اصلی تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین خواهند بود.
بنده ۱۱ اردیبهشت روز کارگر را خدمت همه همکاران خود در هلدینگ فولاد متیل و فولاد مبارکه و سایر کارگران خدوم و پرتلاش تبریک عرض می‌کنم.

رضا حیدری
مدیرعامل فولاد متیل

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =