تقی زاده

ناصر تقی زاده، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی پیامی هفته کار و کارگر را گرامی داشت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، ناصر تقی زاده، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در پیامی به مناسبت ۱۱ اردیبهشت‌ماه، هفته کار و کارگر را گرامی داشت.

متن این پیام به شرح زیر است:

یازدهم اردیبهشت فرصتی است برای تجلیل و پاسداشت مجاهدت‌های تلاشگران عرصه کار و تولید. بی‌تردید تکریم کارگران تکلیفی است که همواره بر دوش جامعه است و مختص روزی خاص نیست اما نام‌گذاری این روزبه نام کار و کارگر خود نشان از اهمیت و جایگاه ارزشمند این قشر از افراد جامعه در رشد و تعالی اجتماعی و اقتصادی کشور دارد.

کارگران زیربنایی‌ترین مفهوم زندگی انسان را خلف می‌کنند و با جوهره درونی و استعدادهای بالقوه و بالفعل خود تداوم زندگی را به‌سوی داشتن جامعه‌ای پویا و سالم که لازمه حیات مطلوب بشریت است برای همگان رقم می‌زنند و بی‌شک همه پیشرفت‌های حاصل در این مسیر نشاءت گرفته از رشد و پویایی فکر و بسط خردورزی است، پس هر جامعه‌ای که از فرصت اندیشه و بازوان هنرمند کارگران به بهترین شکل ممکن بهره برد، توسعه و پیشرفت آن شکوفایی دوچندان خواهد یافت.

به این امید که خداوند منان توفیق خدمتگزاری و توان خیزش در راستای شکوفایی اقتصادی میهن اسلامی به ما عنایت فرماید تا بتوانیم در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین با تمام ظرفیت خود گام‌های مؤثری در این جهت برداریم، برای تمامی کارگران عزیز و خانواده ارجمندشان سربلندی، نشاط و تندرستی آرزومندم و بار دیگر این روز را به همه خادمین واقعی این مرزوبوم تبریک عرض می‌نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =