محمد جواد براتی مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه به همراه جمعی از اعضای واحد روابط عمومی این شرکت از پایگاه خبری ایراسین بازدید کرد. وی در این دیدار بر اهمیت و جایگاه رسانه تأکید کرد و خواستار تداوم جریان‌سازی مثبت رسانه‌ای در راستای حمایت از تولید شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمد جواد براتی، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، به همراه سجاد امیری، سرپرست اطلاعات و انتشارات واحد روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه و جمعی از کارکنان واحد روابط عمومی این شرکت، عصر روز سه‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه از پایگاه خبری ایراسین دیدار کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در این نشست با اشاره به جایگاه رسانه در دنیای امروز، بر اهمیت جریان‌سازی مثبت رسانه‌ای به منظور حمایت از تولید در راستای تحقق شعار سال جاری یعنی «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال آفرین» تأکید کرد.

وی در این بازدید ضمن دیدار با پرسنل این پایگاه خبری با حضور در نشستی صمیمانه، از زحمات پرسنل قدردانی کرد.

سرپرست اطلاعات و انتشارات واحد روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه نیز ضمن مهم بر شمردن وظیفه رسانه‌ها، توجه به تولید محتوای حرفه‌ای و سازنده و همچنین توجه به سبد محصولات رسانه‌ای را ضروری دانست.

محمد مهدی شیخ صراف، سردبیر پایگاه خبری ایراسین، نیز در این نشست صمیمانه گزارشی از روند فعالیت این پایگاه ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در پایان این نشست،‌ مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه از عملکرد پرسنل این پایگاه خبری تقدیر و از آنها تجلیل کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =