هم اکنون بهترین زمان برای صنعت فولاد داخلی و جهانی است

مدیرعامل شرکت تاکبن گفت: این شرکت دانش‌بنیان برای ارائه راه‌حل‌های هوشمند و سیستم‌های پشتیبان تصمیم در کل صنعت فولاد ایران عزم جدی دارد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، علیرضا مفتخریان در گردهمایی استراتژی سال ۱۴۰۱ شرکت بین‌المللی مهندسی سیستم‌ها و اتوماسیون ایریسا اظهار کرد: این شرکت در سال ۱۳۸۹ به صورت رسمی تشکیل شده و از سال ۱۳۹۳ به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان به فعالیت خود ادامه می‌دهد. شرکت تاکبن در حال حاضر با دارا بودن بیش از ۲۰ کارشناس، کارشناس ارشد و دکترا در زمینه مهندسی صنایع و بهره‌مندی از تجارب و مشاوره اساتید دانشگاه و خبرگان صنعت، با شناخت کامل بر فرایندهای صنعت فولاد هدف گذاری کرده‌است.

وی با بیان اینکه شرکت تاکبن در زمینه‌های بهینه‌سازی، شبیه‌سازی، داده کاوی، تحلیل و بهینه کاوی فرآیندها و مطالعات امکان‌سنجی به ارئه راه‌حل‌های هوشمند و سامانه‌های پشتیبان تصمیم در سازمان‌ها می‌پردازد و از طریق تسهیل در تصمیم‌گیری بهینه، به بهبود بهره‌وری در این سازمان‌ها کمک می‌کند، گفت: به طور کلی چشم‌انداز این شرکت «حضور پایدار با ارائه راه‌حل‌های هوشمند و سیستم‌های پشتیبان تصمیم به ۱۰ شرکت برتر تولیدی در صنعت فولاد کشور و سازمان‌های بزرگ در افق ۱۴۰۵» و مأموریت آن «ارائه و توسعه راهکار های به‌روز و هوشمند باهدف افزایش بهره‌وری و تسهیل در تصمیم‌گیری در سازمان‌های بزرگ با اولویت صنعت فولاد» است.

به گفته مدیرعامل شرکت تاکبن، اهم اهداف شرکت در سال ۱۴۰۱ نیز شامل «ورود به بازار شرکت‌های گروه فولاد مبارکه»، «بازاریابی و تلاش جهت ورود به بازار صنایع فولادی خارج از گروه فولاد مبارکه و سایر صنایع غیرفولادی»، «تقویت نظام مدیریت مستندات و ایجاد نظام مدیریت دانش» و «استقرار و جاری‌سازی نظام مدیریت پروژه‌ها با تمرکز بر رویکرد چابک» است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =