فولاد سفیددشت

 با تولید ۸۳۲۵۰ تن آهن اسفنجی در واحد احیاء مستقیم شرکت فولاد سفیددشت در نخستین ماه سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»، رکورد ماهیانه تولید این محصول به میزان ۱۱۰۵ تن ارتقا یافت.

به گزارش ایراسین، با تولید ۸۳۲۵۰ تن آهن اسفنجی در واحد احیاء مستقیم شرکت فولاد سفیددشت در نخستین ماه سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین، رکورد ماهیانه تولید این محصول به میزان ۱۱۰۵ تن ارتقا یافت.

ایمان سلیمانی مدیر عملیات فولاد سفیددشت ضمن ابراز خرسندی از دستیابی به این موفقیت در آغاز بهار طبیعت و قرن جدید اظهار داشت: با ثبت رقم تولید آهن اسفنجی در فروردین‌ماه، رکورد ماهیانه این محصول به میزان ۱۱۰۵ تن نسبت به آخرین رکورد ثبت شده در خردادماه سال ۱۴۰۰ افزایش یافت.

وی با اشاره به ثبت رکورد روزانه تولید آهن اسفنجی در هشتمین روز فروردین همین سال، ارتقای رکورد ماهیانه تولید را دومین موفقیت شرکت در سالی که به نام تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین نامگذاری شده است دانست و افزود: دستیابی به این موفقیت‌ها نشانه عزم راسخ مجموعه تلاشگر فولاد سفیددشت مبنی بر استفاده حداکثری از توان تولید است.

سلیمانی در پایان با تقدیر از حمایت‌های همه جانبه سهامداران و مدیریت عالی و همچنین همکاری و همدلی تمامی کارکنان و پیمانکاران، برای دستیابی به برنامه‌های تولید و توسعه شرکت در سال ۱۴۰۱ ابراز امیدواری کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =