• ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
  • کد خبر: 24220
  • readingTime: ۱ دقیقه
چلسی

چلسی با پیروزی برابر کریستال پالاس به فینال جام حذفی انگلیس صعود کرد تا حریف لیورپول شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال چلسی شب گذشته و در استادیوم ومبلی و در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال انگلیس (FA Cup) به مصاف تیم کریستال پالاس رفت و توانست با نتیجه دو بر صفر این تیم را شکست دهد و به فینال این رقابت‌ها صعود کند.

چلسی در این بازی در برابر تیم خوب پاتریک ویرا کار سختی داشت، اما در نهایت توانست با گل‌های دقیقه 65 لوفتیس چک و دقیقه 76 میسون مونت از زمین بازی به عنوان تیم برنده خارج شود. این اتفاق در حالی رخ داد که کریستال پالاس به عنوان غول کش این فصل لیگ جزیره از تیم‌های بزرگی نظیر آرسنال، لیورپول و منچستر سیتی امتیاز گرفته بود.

در روز شنبه و در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها لیورپول موفق به شکست منچسترسیتی با نتیجه سه بر دو شد تا یک فینال تمام عیار بین این دو رقیب شکل بگیرد. بسیاری از هواداران فوتبال منتظر تقابل دو سرمربی آلمانی یعنی توماس توخل و یورگن کلوپ در فینال FA CUP هستند.

این بازی در حالی برگزار خواهد شد که چلسی با حذف از لیگ قهرمانان اروپا و فاصله زیاد تا صدرجدول لیگ جزیره به جز این رقابت شانس دیگری برای کسب جام در این فصل پرحاشیه ندارد. اما از طرفی لیورپول با یک امتیاز اختلاف نزدیک‌ترین تعقیب کننده منچسترسیتی در جدول لیگ انگلستان است و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز باید به مصاف ویارئال برود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =