فولاد سبا

مدیر عملیات مجتمع فولاد سبا گفت: با تدابیر انجام‌شده توانستیم رکورد تولید کلاف گرم را در اولین روزهای قرن جدید شاهد باشیم و با این رکورد روزانه خواهیم توانست به ظرفیت اسمی مجتمع برسیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، بهمن خلیلی مدیر عملیات مجتمع فولاد سبا در مورد کسب رکورد ارزشمند کلاف گرم در این مجتمع اظهار کرد: در سال گذشته پس از چندین سال، ریومپ خط تولید مجتمع فولاد سبا انجام شد و بعد از نصب قفسه f۷ و تعویض اتوماسیون نورد گرم و ریخته‌گری سبا توانستیم ظرفیت عظیمی در این مجتمع ایجاد کنیم.

وی گفت: رسالت اصلی ما در مجتمع فولاد سبا تولید ورق‌های ضخامت پایین برای صنایع لوله و پروفیل است. ما در این زمینه بسیار کوشا بوده و توانسته‌ایم نیاز داخل را تا حد زیادی تأمین کنیم. با توجه به ظرفیت‌های ایجادشده سبد محصولات تکمیل شده است و هم‌اکنون با اتکا به توان کارکنان این مجتمع می‌توانیم حدود ۶۰ گرید را تولید کنیم.

مدیر عملیات مجتمع فولاد سبا عنوان کرد: با تدابیر انجام‌شده توانستیم رکورد تولید کلاف گرم را در اولین روزهای قرن جدید شاهد باشیم که در همین‌جا از همه تلاشگران مجتمع فولاد سبا تشکر می‌کنم. این رکورد به میزان ۵ هزار و ۱۷۵ تن بود که با ضخامت‌های پایین تولید شد. نکته قابل‌توجه این است که این خط پیوسته، دائما در حال کار است تا این رکوردها به دست بیاید و این موضوع مرهون اندیشه والای کارکنان مجتمع فولاد سبا است و با این رکورد روزانه خواهیم توانست به ظرفیت اسمی مجتمع برسیم.

آماده به‌کار بودن تجهیزات؛ عاملی مهم در کسب رکوردها در فولاد سبا

احمدرضا بخشایی رئیس تعمیرات نسوز مجتمع فولاد سبا در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: وظیفه ما آماده‌سازی تجهیزاتی است که احتیاج به نسوز کاری دارند که در این راستا برای افزایش میزان تولید با همکاری واحدهای ریخته‌گری و فولادسازی تلاش کرده‌ایم تا با کار تیمی در جهت کاهش توقفات و انجام به‌موقع تعمیرات، بهترین‌ها را رقم بزنیم. کار گروهی در مجتمع فولاد سبا باعث شده بتوانیم رکوردهایی را مانند رکورد تولید روزانه کلاف گرم به دست آوریم.

حتی کرونا هم نتوانست مانع سرعت ما شود

مهدی قاسمی رئیس دفتر برنامه‌ریزی و کنترل نگهداری و تعمیرات مجتمع فولاد سبا اظهار کرد: سال گذشته در مجتمع فولاد سبا طرح‌های توسعه‌ای داشتیم که این توسعه‌ها با چالش‌هایی همراه بود، اما به لطف الهی و تلاش همکاران عزیزمان در مجتمع فولاد سبا توانستیم نتایج خوبی در توسعه و در پی آن تولید محصولات فولادی رقم بزنیم.

وی افزود: تمام این موفقیت‌ها علی‌رغم مشکلاتی مانند بیماری کرونا، محدودیت‌های انرژی و تحریم‌ها و... حاصل شد و خدا را شاکریم که توانستیم این افتخارات را برای میهن اسلامی خود رقم بزنیم. رکوردی که این روزها در تولید نورد گرم داشته‌ایم موفقیتی مهم بوده و امیدواریم بتوانیم در جهت تثبیت این رکورد گام‌های مؤثری برداریم.

نقش ستودنی کارکنان فولاد سبا در کسب رکوردهای اخیر

رضا خسروان رئیس راهبری و تعمیرات جرثقیل‌های سقفی مجتمع فولاد سبا در مورد موفقیت اخیر کارکنان مجتمع فولاد سبا در رکوردزنی‌های مختلف خصوصا رکوردزنی در تولید کلاف گرم گفت: رکوردی که اخیرا در مجتمع فولاد سبا به دست آمد حاکی از نقش مهم کارکنان متعهد این مجموعه تولیدی و حمایت مدیریت این مجموعه است. امسال با فرارسیدن سال جدید همکاران ما در مجتمع فولاد سبا یکدل و یک‌صدا تمام تلاش خود را برای رسیدن به اهداف مهم در حوزه تولید به کار گرفته‌اند تا بتوانند سهمی در تحقق شعار سال داشته باشند.

همدلی، همراهی، همفکری و همصدایی عامل موفقیت فولاد مردان فولاد سبا

اکبر غلامعلیان شیفت فورمن تولید و تعمیرات اضطراری ریخته‌گری مداوم مجتمع فولاد سبا گفت: همدلی، همراهی، همفکری و همصدایی بین همه همکاران و تلاش مضاعف آنان خصوصا در ماه‌های اخیر باعث شد به رکوردهای مختلف ازجمله رکورد تولید کلاف گرم برسیم و امیدواریم با تلاش بیشتر، این رکوردها را تکرار کنیم و مقادیر آن را افزایش دهیم.

تعمیرات و پشتیبانی، دو رکن مهم در رسیدن به اهداف تولید

شاهین امینی، فورمن تعمیرات اتوماسیون و ابزار دقیق مجتمع فولاد سبا در مورد رکورد روزانه تولید کلاف گرم گفت: همه این دستاوردها نتیجه تلاش همکاران ما در مجتمع فولاد سبا و انجام کارهای دقیق در حوزه تعمیرات و پشتیبانی است و این موفقیت‌ها جز با تکیه‌بر تجارب نیروهای جوان مجتمع فولاد سبا و برنامه‌ریزی‌های دقیق عملی حاصل نشده است.

اتحاد کارکنان برای ثبت رکوردهای متعدد

مجتبی امینی شیفت فورمن نورد گرم سبا در مورد موفقیت‌های اخیر در این مجتمع اظهار کرد: موفقیت‌های اخیر در مجتمع فولاد سبا خصوصا دست‌یابی به رکورد نورد گرم در روزهای اخیر با تلاش همه فولادمردان مجتمع فولاد سبا انجام شد و از کارگاه‌های پشتیبانی و جنبی تا کارکنان خط تولید و دیگر قسمت‌ها، همه دست به دست هم دادند تا این موفقیت را رقم بزنند.

وی افزود: همه کارکنان مجتمع فولاد سبا امسال را با گام‌های مصمم شروع کرده‌اند تا بتوانند افتخارات مختلفی را پی‌درپی رقم بزنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =