• ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۶
  • کد خبر: 24108
  • readingTime: ۱ دقیقه
ادمیلسون جونیور

تیم فوتبال الدحیل قطر با هتریک ادمیلسون جونیور ستاره برزیلی خود توانست پاختاکور ازبکستان را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال الدحیل قطر در یک بازی زیبا و تماشایی توانست پاختاکور ازبکستان را با نتیجه سه بر دو شکست دهد تا موقتا به صدر جدول گروه D رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ تکیه بزند.

در این بازی که در ورزشگاه ملک عبدالله شهر بریده عربستان برگزار می‌شد، این پاختاکور بود که توانست با گل سرکیچ نیمه اول را پیروز به رختکن برود. اما همانند بازی سپاهان و پاختاکور در نیمه دوم قافیه عوض شد؛ ابتدا ادمیلسون جونیور با یک نفوذ خوب در دقیقه ۶۶ گل تساوی را به ثمر رساند. سپس پاختاکور با یک واکنش سریع تنها سه دقیقه بعد از این گل بار دیگر با ضربه خدائف در این بازی پیش افتاد.

اما این پایان ماجرا نبود و ادمیلسون جونیور در دقیقه ۷۱ گل تساوی را به ثمر رساند و در دقیقه ۸۴ نیز توانست گل برتری الدحیل را به ثمر برساند تا شاگردان کرسپو در بازی که برتری مطلق آماری را داشتند، با دست پر از زمین خارج شوند.

با این نتیجه الدحیل شش امتیازی شد و بالاتر از سپاهان به رده اول جدول گروه D رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تکیه زد و پاختاکور سه امتیازی در رده سوم باقی ماند. دیگر بازی این گروه بین سپاهان ایران و التعاون عربستان از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد بین نماینده ایران و عربستان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =