شرکت آرسلورمیتال آفریقای جنوبی

شرکت آرسلورمیتال آفریقای جنوبی به عنوان بزرگترین تولیدکننده فولاد در قاره آفریقا برنامه احداث دو نیروگاه انرژی تجدیدپذیر ۱۰۰ مگاواتی در استان‌های گوتنگ و کیپ غربی را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایراسین به نقل از رویترز، شرکت آرسلورمیتال آفریقای جنوبی در حال انجام مطالعات امکان‌سنجی روی دو پروژه بالقوه انرژی تجدیدپذیر است تا بتواند وابستگی خود به تامین برق از شبکه ملی این کشور را کاهش دهد.

این شرکت فولادسازی برای تامین انرژی مورد نیاز خود، برنامه احداث دو نیروگاه انرژی تجدیدپذیر ۱۰۰ مگاواتی در استان‌های گوتنگ و کیپ غربی را در دستور کار خود قرار داده است.

شرکت آرسلورمیتال آفریقای جنوبی در این راستا اعلام کرد: اجرای این پروژه بر اساس قوانین جدید در این کشور است که به سرمایه‌گذاران خصوصی اجازه می‌دهد نیروگاه‌های خود را با حداکثر ۱۰۰ مگاوات ظرفیت تولید بدون نیاز به مجوز بسازند.

بر اساس این گزارش، قطعی برق صنایع در آفریقای جنوبی، بسیاری از فعالیت‌های معدنی و صنعتی را در این کشور با مشکل مواجه کرده است و رشد اقتصادی آفریقای جنوبی را متوقف کرده است.

شرکت آرسلورمیتال آفریقای جنوبی به عنوان بزرگترین تولیدکننده فولاد در قاره آفریقا تامین انرژی با احداث نیروگاه های تجدیدپذیر را گام مهمی در راستای کربن‌زدایی در صنعت اعلام کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =