• ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳
  • کد خبر: 23949
  • readingTime: ۱ دقیقه
ذوب آهن - پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس با قبول شکست برابر آلومینیوم از رقابت‌های جام حذفی حذف شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۲۰:۳۰ امشب، یکشنبه میزبان تیم آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی بود. پرسپولیسی‌ها در حالی که از حضور تماشاگران در ورزشگاه بهره می‌بردند بازی را بهتر از حریف آغاز کردند و توانستند در دقیقه ۹ بازی توسط احسان پهلوان به گل برسند.

اما آلومینیوم پس از این گل حملات خود روی دروازه پرسپولیس را افزایش داد و در دقیقه ۲۰ روی اشتباه حنانف گل تساوی بازی را به ثمر رساند. پس از این گل یحیی گل محمدی مجبور به یک تعویض اجباری شد و سعید آقایی را به جای فرشاد فرجی به بازی آورد. در ادامه این نیمه پرسپولیس حملات بهتر و بیشتری روی دروازه حریف داشت و آلومینیومی‌ها نیز روی ضد حملات چند موقعیت خوب داشتند.

این روند تا دقایق پایانی نیمه اول ادامه داشت تا اینکه تیمروف توانست یک ضربه پنالتی مشکوک برای پرسپولیس به ارمغان بیاورد. این توپ را ترابی تبدیل به گل دوم پرسپولیسی‌ها کرد تا تیم گل محمدی برنده به رختکن برود. در نیمه دوم این آلومینیوم بود که بهتر بازی کرد و در دقیقه ۵۲ علینژاد با یک شوت دیدنی گل تساوی را وارد دروازه پرسپولیس کرد.

این پایان ماجرا نبود و کامبک آلومینیومی‌ها را محمدرضا آزادی با گلزنی در دقیقه ۶۵ تکمیل کرد. تلاش پرسپولیس در دقایق باقی مانده نیز حاصلی نداشت و این تیم توسط آلومینیوم اراک از دور رقابت‌های جام حذفی کنار رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =