• ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸
  • کد خبر: 23899
  • readingTime: ۱ دقیقه
محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: باید در بازی با الدحیل خیلی باهوش باشیم و برنامه ریزی دقیقه داشته باشیم که بتوانیم اول چیزی که همواره به آن اعتقاد دارم یعنی ارائه بازی خوب و در کنار آن نتیجه خوبی نیز کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران در نشست خبری پیش از مصاف با الدحیل قطر در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ اظهار کرد: تیم الدحیل یکی از بهترین تیم های قطر است و می دانیم یکی از مربیانی که روزی از بهترین بازیکنان دنیا بوده سرمربی آن است که نشان داده مربی خیلی خوبی است و در آمریکای جنوبی خیلی کار کرده و نتایج درخشانی گرفته.

وی ادامه داد: اگرچه الدحیل بازی گذشته خود را از دست داد اما یکی از بهترین تیم های این دوره هستند که بازی کردن با این تیم می تواند برای باشگاه رقیب خیلی سخت باشد زیرا بازیکنان خیلی باکیفیتی به خصوص در بخش هجومی دارند که می توانند برای هر تیم خطرناک باشند. باید خیلی باهوش باشیم و برنامه ریزی دقیقه داشته باشیم که بتوانیم اول چیزی که همواره به آن اعتقاد دارم یعنی ارائه بازی خوب و در کنار آن نتیجه خوبی نیز کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه سپاهان تاکنون در برابر تیم‌های قطری آمار شش باخت و شش مساوی را ثبت کرده، توضیح داد: آمار شاید برای خبرنگارها جذاب باشد، اما برای من آمارهای فوتبالی جذاب است، نه آمارهای برد و باختی. در سال‌های گذشته تیم‌های قطری با هزینه‌هایی که کردند بازیکنان تراز اول به فوتبال خود اضافه کردند و سطح خود را بالا بردند. قطر قهرمان آسیا شده و سال آینده نیز جام جهانی را برگزار خواهد کرد و این سرمایه‌گذاری برای این کشور فوق‌العاده است و به زودی تبدیل به یک صاحب سبک در آسیا خواهد شد.

نویدکیا اضافه کرد: بسیاری از کشورها از جمله ایران نیز می‌تواند دیدگاه قطری‌ها نسبت به فوتبال را سرلوحه کار خود قرار دهند. بازی با الدحیل کار سختی است و بازیکنان با کیفیت و سرمربی بسیار خوبی دارد؛ باید به خوبی برای این بازی برنامه‌ریزی کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد بار دیگر از فدراسیون فوتبال عربستان، مسئولان باشگاه التعاون و دیگر مسئولان این کشور تشکر کنم؛ یکی دو روز اول مشکلاتی در اینجا داشتیم که سعی کردند شرایط را برای ما مهیا کنند و از آنها واقعا ممنونم.

گفتنی است، دو تیم سپاهان ایران و الدحیل قطر فردا یکشنبه، از ساعت ۲۱:۴۵ در برابر یک دیگر قرار می‌گردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =