• ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
  • کد خبر: 23879
  • readingTime: ۱ دقیقه
سپاهان و پاختاکور

نشریه ورزشی کشور قطر در تحلیل دیدار الدحیل برابر سپاهان ایران نوشت: مربی تیم قطری چاره‌ای جز برد در این بازی را ندارد تا ناکامی روز نخست را جبران کند.

به گزارش ایراسین و به نقل از ایرنا، تیم سپاهان اصفهان در گروه D رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های فوتبال الدحیل قطر، التعاون عربستان و پاختاکور ازبکستان هم‌گروه است. نماینده ایران در بازی نخست موفق شد تیم ازبکی را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و به عنوان صدرنشین روز نخست معرفی شد. در دیگر دیدار این گروه تیم مدعی الدحیل با نتیجه ۲ بر یک برابر التعاون عربستان شکست خورد.

تیم الدحیل که تورنمنت را با ناکامی شروع کرده است در دومین بازی خود باید به مصاف نماینده ایران برود. نشریه الرایه قطر در تحلیل این بازی نوشت: مسوولان تیم الدحیل برای حضور موفق در آسیا برنامه بلند مدت دارند و در بازی نخست با یک نتیجه غافلگیرانه مواجه شدند. تنها راه ماندن در کورس این رقابت‌ها پیروزی در دیدار دوم برابر سپاهان ایران است.

در ادامه گزارش این نشریه آمده است: الدحیل و مربی آن باید از اشتباهات بازی اول درس بگیرند و با برتری برابر سپاهان جزو تیم‌های صعود کننده خواهند بود.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و الدحیل ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه فردا، روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =