فاطمی امین

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بسیاری از واحدهای صنعتی البرز با کمبود مواد اولیه به ویژه در حوزه مواد پتروشیمی مواجه هستند.

به گزارش ایراسین به نقل از ایسنا، سیدرضا فاطمی‌امین شامگاه پنجشنبه ۱۸ فروردین در جلسه شورای اداری استان البرز که به ریاست رئیس جمهور برگزار شد، با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان البرز در حوزه صنعت اظهار کرد: این استان بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی را در خود جای داده که فعالیت آنها می‌تواند زمینه ایجاد اشتغال پایدار برای عده زیادی باشد.

وی در ادامه با اشاره به بخشی از مشکلات حوزه صنعت البرز افزود: بسیاری از واحدهای صنعتی البرز با کمبود مواد اولیه به ویژه در حوزه مواد پتروشیمی مواجه هستند.

وزیر صمت با اشاره به معضل کمبود سرمایه در گردش بسیاری از واحدهای صنعتی خاطرنشان کرد: اقدامات مناسبی برای حل این مشکل صورت گرفته است.

فاطمی‌امین با بیان اینکه شهرستان اشتهارد با مشکل کمبود نیروی انسانی مواجه است، گفت: واحدهای صنعتی و تولیدی این شهرستان با کمبود ۳ هزار نیروی کار کم مواجه است.

وی با بیان اینکه طرح توسعه صنایع در البرز با مشکل مواجه است، اظهار کرد: فعالان اقتصادی استان البرز خواستار اعمال معافیت مالیاتی شعاع ۱۲۰ کیلومتری هستند که باید اقدام لازم در این خصوص صورت بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =