• ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۸
  • کد خبر: 23835
  • readingTime: ۱ دقیقه
محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: یک نیمه اول فوق‌العاده بد داشتیم و از نظر نظم تاکتیکی در این نیمه بسیار بد ظاهر شدیم. ولی در نیمه دوم بچه‌های سپاهان یک فوتبال عالی ارائه کردند و موقعیت‌های زیادی به دست آوردند، حتی می‌توانستیم برد بهتری به دست آوریم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران پس از برتری سه بر یک تیمش برابر پاختاکور ازبکستان در اولین بازی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲، در نشست خبری اظهار کرد: درست است که تیم من برده، اما باید واقعیت‌های فوتبال را بگویم، یک نیمه اول فوق‌العاده بد داشتیم و از نظر نظم تاکتیکی در این نیمه بسیار بد ظاهر شدیم. ولی در نیمه دوم بچه‌های سپاهان یک فوتبال عالی ارائه کردند و موقعیت‌های زیادی به دست آوردند، حتی می‌توانستیم برد بهتری به دست آوریم.

وی ادامه داد: از حق نگذریم تیم حریف نیز بازیکنان خوبی در اختیار داشت و موقعیت‌های خوبی نیز خلق کرد. روی هم رفته باید مشکلاتی که تیم در این بازی به خصوص در نیمه اول داشت رفع شود تا بتوانیم در بازی‌های بعدی شرایط بهتری داشته باشیم و فوتبال بهتری ارائه دهیم.

سرمربی تیم سپاهان در پاسخ به سوالی درباره اتفاقاتی که در نیمه دوم رخ داد و بازگشت سپاهان به بازی، توضیح داد: در نیمه اول به وضوح دیدیم که از نظر نظم تاکتیکی بازی اشتباهی انجام می‌دهیم، در برخی مواقع باید قبول کرد که در بازی‌های اول هر رقابت این اتفاقات ممکن است رخ دهد؛ ما در نیمه اول مالکیت توپ داشتیم، اما مالکیتی که در آن نتوان به یک سوم دفاعی تیم حریف نزدیک شد به هیچ دردی نمی‌خورد. به همین دلیل همه تلاش ما در نیمه دوم قرار دادن هافبک‌ها به شکلی بود که از فضاهای بین هافبک‌های چپ و راست تیم حریف استفاده کنند و در این امر موفق شدیم. از طرفی روی ضربات ایستگاهی نیز که ضعف تیم حریف بود ویژه کار کردیم و در این بازی از این ضربات به خوبی بهره بردیم.

نویدکیا در پایان تاکید کرد: در یکی دو روز اول در عربستان یک سری مشکلاتی وجود داشت، اما از مسئولان برگزاری بازی‌ها تشکر ویژه می‌کنم که تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات انجام دادند. از آن‌ها برای فراهم کردن شرایط میزبانی تشکر دارم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =