فولاد سبا

مدیر عملیات مجتمع فولاد سبا گفت: امسال تولید یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن آهن اسفنجی در واحد آهن‌سازی مجتمع فولاد سبا هدف‌گذاری شده و کیفیت تولید این محصول در کوره‌های قوس الکتریکی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که با همت کارکنان غیور فولاد سبا علاوه بر رکورد کمی شاهد ارتقای کیفی آهن اسفنجی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، بهمن خلیلی، مدیر عملیات مجتمع فولاد سبا در بازدید مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به همراه جمعی از معاونین و مدیران این شرکت از مجتمع فولاد سبا با اشاره به رکورد روزانه در واحد آهن‌سازی این مجموعه بیان کرد: این رکورد در راستای تحقق شعار سال حاصل شد و نتیجه تلاش شبانه‌روزی کارکنان واحد شهید شهبازی مجتمع فولاد سبا بود.

وی افزود: امسال تولید یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن آهن اسفنجی در واحد آهن‌سازی مجتمع فولاد سبا هدف‌گذاری شده و کیفیت تولید این محصول در کوره‌های قوس الکتریکی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که با همت کارکنان غیور فولاد سبا علاوه بر رکورد کمی شاهد ارتقای کیفی آهن اسفنجی هستیم.

مدیر عملیات مجتمع فولاد سبا عنوان کرد: بهره‌وری کوره‌های قوس الکتریکی متأثر از تولید کمی و کیفی آهن اسفنجی در واحد احیا مستقیم است که نقش مهمی در کیفیت ورق تولیدی خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =