اشتغال شغل کارگر

آمار ۱۱ ماهه وزارت صمت نشان می‌دهد در سال گذشته ۸۸۰ هزار و ۷۰۰ نفر بر پایه مجوزهای صنعتی مشغول به کار شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، جدیدترین آمارهای وزارت صمت نشان می‌دهد طی ۱۱ ماه سال ۱۴۰۰، پیش‌بینی ۲ میلیون و ۳۷۲ هزار و ۵۷۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در حوزه‌ پروانه بهره‌برداری واحدهای صنعتی انجام شده که این مقدار در مدت مشابه سال پیش از آن تنها یک میلیون و۸۵۲ هزار و۱۴۶ میلیارد ریال بوده است. بنابراین میزان سرمایه‌گذاری در این بخش در ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال ۹۹، ۲۸.۱ درصد افزایش داشته است.

همچنین ۱۱ میلیون و ۱۹۴ هزار و ۳۴۳ میلیارد ریال پیش‌بینی سرمایه‌گذاری در حوزه جواز تاسیس در سال گذشته انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال ۹۹ یعنی ۶ میلیون و ۱۱۸ هزار و ۳۶۴ میلیارد ریال، ۸۳ درصد رشد را نشان می‌دهد.

اشتغال ۸۸۰ هزار نفری بر پایه مجوزات صنعتی ۱۴۰۰

بررسی آمار این وزارتخانه در حوزه اشتغال مجوزهای صنعتی نیز نشان می‌دهد در ۱۱ ماهه سال گذشته ۱۴۳ هزار و ۱۸۴ نفر در مشغول به کار شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال ۹۹ یعنی ۱۲۶ هزار و ۵۹ نفر، ۱۳.۶ درصد افزایش داشته است.

این در حالی است که جواز تاسیس در ۱۱ ماهه ۱۴۰۰ برای ۸۸۰ هزار و ۷۰۰ نفر صادر شده است که رشد ۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۹۹ یعنی ۸۱۵ هزار و ۶۶۹ نفر را نشان می‌دهد.

اشتغال ۸۸۰ هزار نفری بر پایه مجوزات صنعتی ۱۴۰۰

آمار مجوزهای صنعتی نیز نشان می‌دهد پروانه‌های بهره‌برداری ایجادی و توسعه‌ای در سال ۱۴۰۰ برابر با ۶۸۴۴ فقره بوده که نسبت به ۶۶۲۲ فقره پروانه صادره در مدت مشابه سال ۹۹، رشد ۳.۴ درصدی داشته است.

این در حالی است که تعداد جواز تاسیس صادره در ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۰ برابر با ۳۶ هزار و ۶۶ فقره بوده که در مقایسه با ۳۶ هزار و ۲۲۰ فقره سال پیش از آن، تنها ۰.۴ درصد کاهش داشته است.

اشتغال ۸۸۰ هزار نفری بر پایه مجوزات صنعتی ۱۴۰۰

شایان ذکر است عدد یک کنار عبارات موجود در عکس‌ها به معنی پروانه بهره‌برداری ایجادی و توسعه‌ای و عدد دو به معنی پیش‌بینی سرمایه‌گذاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =