• ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
  • کد خبر: 23631
  • readingTime: ۱ دقیقه
دراگان اسکوچیچ

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: به یاد داشته باشید که من کروات هستم، بنابراین می‌دانم که می‌توانیم انگلیس را شکست دهیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، قرعه کشی جام جهانی فوتبال قطر روز جمعه گذشته برگزار شد و بر این اساس تیم ملی ایران با تیم‌های انگلیس و آمریکا و همچنین برنده پلی آف اروپا بین تیم‌های ولز، اسکاتلند و اوکراین هم گروه شد. پس از هم گروهی ایران با انگلیس بسیاری از رسانه‌های این کشور روی تیم ملی ایران مانور دادند و به سراغ ستاره‌ها و سرمربی این تیم آمدند.

در همین راستا دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگویی با نشریه SUN انگلیس اظهار کرد: ما در این رقابت ۱۵ بازی انجام نمی‌دهیم، بلکه یک بازی انجام می‌دهیم و هر چیزی ممکن است در یک بازی اتفاق بیفتد؛ در بازی با انگلیس هر اتفاقی می‌تواند رخ دهد.

وی ادامه داد: شاید ترجیح می‌دادیم در بازی اول با انگلیس بازی نکنیم اما ما بازیکنان زیادی داریم که در اروپا بازی می‌کنند و می‌توانند با احترام کامل به دیگران بجنگند، اما آنها می‌توانند برای عبور از این گروه و کسب سهمیه بجنگند.

اسکوچیچ گفت: رسانه‌ها و هواداران سعی خواهند کرد بگویند که ما شرایط قطر را بهتر می‌دانیم و این یک مزیت خواهد بود. اما مزیت واقعی ما این است که بازیکنان زیادی داریم که در دومین یا سومین جام جهانی حضور خواهند داشت. ما در آسیا شماره ۱ هستیم، اما این اهمیتی ندارد و مهم این است که بهترین بازیکنان‌مان را آماده کنیم و می‌دانم که ما روحیه مردم ایران را همراه خودمان داریم. برای این بچه‌ها بازی کردن برای کشورشان بسیار مهم است.

سرمربی تیم ملی ایران افزود: دلیلی وجود ندارد که فکر نکنیم می‌توانیم انگلیس را شکست دهیم، چرا که نه! به یاد داشته باشید که من کروات هستم، بنابراین می‌دانم که می‌توانیم انگلیس را شکست دهیم.

وی تاکید کرد: مردم می‌توانند بازی را تماشا کنند و بگویند پیروزی ایران مقابل انگلیس یکی از بزرگترین شوک‌های تاریخ جام‌جهانی خواهد بود. خوب! شما می‌توانید این‌طور فکر کنید. فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است.

همچنین سان در بخش دیگری از گزارش خود نوشته که ایران در رده بیست و یکم فیفا با ۱۶ پله پایین‌تر از انگلیس قرار دارد و علیرضا جهانبخش بازیکن سابق برایتون و مهدی طارمی از پورتو در ترکیب این تیم حضور دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =