• ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶
  • کد خبر: 23588
  • readingTime: ۱ دقیقه
سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان

علیرضا منصوریان با نیمکت نشینان سپاهان خوش و بش گرمی داشت و به سراغ تمام بازیکنان این تیم رفت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان امروز، جمعه در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور میهمان صنعت نفت آبادان بود.

حواشی این بازی به شرح زیر است:

*ساعاتی پیش از بازی محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به همراه مدیران این باشگاه به محل یادبود عملیات کربلای ۴ در شهر آبادان رفتند و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

*پیش از آغاز بازی نیمکت‌نشینان دو تیم برخورد گرمی داشتند، اما بیش از دیگران رفتار علیرضا منصوریان، سرمربی نفتی‌ها به چشم آمد، او به سمت نیمکت سپاهان رفت و به تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم خوش آمد گفت.

*نیما میرزازاد، دروازه بان سابق سپاهان که امروز در دروازه صنعت نفت آبادان قرار گرفته، پیش از آغاز بازی به سمت نیمکت تیم سابق خود رفت و با نویدکیا و دیگر نیمکت‌نشینان برخورد گرمی داشت.

*علیرغم اینکه مجوز حضور هواداران در ورزشگاه‌ها توسط ستاد ملی کرونا صادر شده، اما این بازی با مخالفت ستاد کرونای استان خوزستان بدون حضور هواداران برگزار می‌شود.

*با این حال هواداران آبادانی از روی بام خانه‌های اطراف ورزشگاه، مشغول تشویق تیم محبوب خود هستند. 

*گل اول سپاهان در قرن ۱۵ شمسی با ضربه یزدان‌دوست و به عنوان یک گل به خودی به ثبت رسید!

*روی صحنه گل اول بازی که با گل‌ به خودی یزدان‌دوست و به نفع سپاهان به ثمر رسید، مدافعان نفت اعتقاد داشتند که گل به دلیل خطای مهاجم سپاهان باید مردود اعلام شود. 

*روی یک صحنه پشت محوطه جریمه سپاهان، منصوریان و بازیکنان نفت اعتقاد داشتند که توپ به دست بازیکن سپاهان برخورد کرده، اما داور دستور به ادامه بازی داد.

*پس از پایان نیمه اول با برتری سه گله سپاهان، منصوریان سعی داشت به بازیکنانش روحیه دهد و آن‌ها را راهی رختکن کرد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =