• ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
  • کد خبر: 23460
  • readingTime: ۱ دقیقه
شعار سال

مشاور وزیر اقتصاد در قم گفت: اداره‌کل امور اقتصاد و دارایی نقش مهمی در تحقق شعار سال دارد.

به گزارش ایراسین و به نقل از ایسنا، حجت الاسلام سعید فراهانی فرد در آیین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید امور اقتصاد و دارایی استان قم که امروز در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد، با تاکید بر ضرورت استفاده از اقتصاد اسلامی در بدنه مدیریت استان، اظهار کرد: تعداد زیادی از فارغ التحصیلان دانشگاهی قم آشنایی قابل قبولی در خصوص اقتصاد اسلامی در مباحث مربوط به بیمه، بازار بورس، بانک، مالیات، گمرک و غیره دارند که لازم است از توان علمی این افراد در بدنه مدیریت و تصمیم گیری محلی و ملی استفاده درستی شود.

وی با اشاره به رویکرد اقتصادی مقام معظم رهبری در انتخاب شعار سال، بیان داشت: در رابطه با تحقق شعار سال امور اقتصاد و دارایی و زیرمجموعه های آن نقش بسیار مهمی دارند.

مشاور وزیر اقتصاد در استان قم گفت: هم اکنون بیش از ۱۰۰ تحصیل کرده دکتری اقتصاد اسلامی در استان قم وجود دارند که می توان از ظرفیت علمی آنها در دو سطح ملی و استانی استفاده کرد و تصمیمات اقتصادی کاملا منطبق با نگاه دینی و اسلامی انجام بگیرد.

وی تاکید کرد: دانشگاه قم بعنوان یکی از دانشگاه های مادر کشور توانایی و ظرفیت بالایی در تدوین پایان نامه‌های دانشگاهی با هدف بررسی و ارائه راهکار جهت حل بخشی از مشکلات و چالش های اقتصادی کشور دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =