علیرضا مختاری

در آخرین ماه تابستان ۱۴۰۰، از دستگاه توپ‌انداز داخلی با همکاری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و پژوهشگاه صنعت نفت رونمایی شد و مراسم استقبال از علیرضا مختاری صاحب مدال نقره در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در آخرین ماه تابستان ۱۴۰۰، فعالیت های فرهنگی ورزش شرکت فولاد مبارکه و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان قابل تحسین بود، در اوائل شهریورماه محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به همراه چند مسئول این باشگاه راهی کشور عراق شد. این سفر برای بستن پیمان خواهر خواندگی با یکی از تیم‌های باشگاهی کشور عراق انجام شد و پس از این پیمان، تبادل بازیکن بین این دو تیم نیز محتمل خواهد بود. سپاهان پیش از این نیز با باشگاه زنیت روسیه این پیمان خواهر خواندگی را بسته بود و حال روابط بین المللی خود را بیشتر می‌کند.

نایب قهرمان پارالمپیک ۲۰۲۰ در جمع هواداران طلایی‌پوش سپاهان

روز پنجشنبه یازدهم شهریورماه ۱۴۰۰ مراسم استقبال از علیرضا مختاری پرتابگر اصفهانی که در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو صاحب مدال نقره شد در گلستان شهدا اصفهان برگزار گردید.

این مراسم با شکوه با حضور سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان، حسین زیبایی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، جلیل حداد مدیرعامل باشگاه صنعت فرش حداد اصفهان، محمدحسین عراقی زاده مدیرعامل باشگاه گیتی پسند، منصور کندری رئیس هیات جانبازان و معلولین استان اصفهان و جمعی از هواداران طلایی پوش فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد.

علیرضا مختاری در جمع هواداران سپاهانی گفت: شرکت فولاد مبارکه و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نه تنها از ورزش جانبازان و معلولین حمایت می کند بلکه امروز در کنار ورزش حرفه ای، قهرمانی و حتی همگانی استان اصفهان هستند و افتخارآفرینی می کنند. گفتنی است علیرضا مختاری در ماده پرتاب وزنه ۵۷ در پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰، با هشت حریف از کشورهای دیگر رقابت کرد و با پرتاب ۸ متر و ۴۸ سانتی متر صاحب مدال نقره شد.

 از دستگاه توپ انداز داخلی رونمایی شد/ حضور نایب قهرمان پارالمپیک در جمع هواداران طلایی‌پوش

مراسم رونمایی دستگاه توپ‌انداز داخلی

با همکاری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و پژوهشگاه صنعت نفت روز ۲۳ شهریورماه در زمین چمن ورزشگاه پژوهشگاه صنعت نفت مراسم رونمایی از دستگاه توپ انداز تولید شده توسط یکی از شرکت‌های تحت حمایت مرکزی نوآوری این پژوهشگاه با حضور مدیران و مربیان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و مدیران پژوهشگاه صنعت نفت و وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری برگزار شد.

سفر مدیران باشگاه سپاهان به روسیه

در ادامه گسترش همکاری‌های باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و باشگاه زنیت سنت پترزبورگ روسیه، محمدرضا ساکت مدیرعامل و جمعی از مدیران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به روسیه سفر کردند.

در این سفر، جدول زمان‌بندی برنامه اجرایی میان دو باشگاه تا سال ۲۰۲۳ نهایی شد.

این برنامه شامل برگزاری دیدار دوستانه میان تیم‌های فوتبال بزرگسالان، بانوان، تیم های پایه، برگزاری تورنمنت، کارگاه‌ها و ورکشاپ‌های آموزشی مشترک است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =