محمد رضا ساکت

سال ۱۴۰۰ را با تثبیت ساختارهای اداری و تشکیلاتی و جاری سازی استانداردهای نوین مدیریتی در باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان پشت سر گذاشتیم و اینک با نگاهی رو به جلو برای قرن و سال جدید با توکل به خدا قدم بر می‌داریم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمد رضا ساکت، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان، به مناسبت نوروز ۱۴۰۱ پیامی منتشر کرده است که مشروح آن را می‌خوانید:

در آغازین روزهایی که صدای پای بهار در آغاز قرنی که سال ۱۴۰۱ را با خود یدک می‌کشد و با نام مقدس امام زمان (عج) همراه است ، سالی توام با خوشبختی، سرفرازی و سربلندی را برای همه‌ی مردم ایران زمین و جهان آرزومندیم.

برای باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان شروع قرن جدید با نگاهی برای توسعه، نوسازی و تحول پیش بینی و برنامه ریزی شده است.

سال ۱۴۰۰ را به عنوان سال تثبیت نظام‌های استاندارد و برنامه ریزی‌های بلند مدت هدف گذاری شد که خوشبختانه برنامه استراتژیک باشگاه و همچنین اخذ مجدد گواهینامه ISO ۹۰۰۱ و ۲۰۱۵ و حضور در عرضه ارزیابی جایزه تعالی و توصیه در حوزه تعالی سازمانی اتفاقات ارزشمندی بود که به همت همکاران پر تلاش و پرسنل شایسته و در حوزه‌های ورزشی توسط قهرمانان و ورزشکاران و مربیان ارزنده و حمایت های هواداران شایسته و دلسوزمان و در نگاه اندیشه‌های راهبردی رییس شرکت فولا مبارکه، جناب آقای دکتر طیب نیا و معاونان محترم این محموعه و اعضای هیات مدیره باشگاه سپاهان برنامه ریزی و سازمان دهی شد.

در سال جدید که آغازین قرن جدید هم در آن است نگاه ویژه باشگاه به سمت ایجاد تحول در نظام‌های ورزشی به ویژه آکادمی‌های ورزشی و آکادمی فوتبال و حوزه ورزش قهرمانی و همچنین حرکت به سمت مجوز حرفه‌ای برای فوتبال بانوان است.

مفتخریم که سال ۱۴۰۰ به عنوان اولین باشگاه در ایران توانستیم مجوز حرفه‌ای را کسب کنیم و به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در عرصه فوتبال در آسیا باشیم.

ارتقا آموزش سازمانی و آموزش پرسنل و مربیان و آموزش همه آنانی که در چارچوب این تشکیلات قدم بر میدارند مورد توجه باشگاه سپاهان و هیات مدیره محترم می‌باشد.

نوسازی و توسعه زیرساخت ها بر اساس نگاه ژرفی است که مسئولیت‌های شرکت فولاد مبارکه در آن متبلور است و شرکت فولاد مبارکه در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی به زیرساخت‌های ورزشی و تخصصی ورزشی نگاه ویژه‌ای دارد.

در سال ۱۴۰۰ موزه باشگاه به عنوان یک حرکت نوین آغازین روزهای خود را داشت و توانست به عنوان قطب گردشگری ورزشی، ورزشگاه نقش جهان را به ایران معرفی کند و امروز این زمینه وجود دارد که این قطب گردشگری ورزشی در شهر اصفهان بستر و زمینه‌ای برای پر کردن اوقات فراغت و بازدید مردم ایران و البته مهمانان خارجی باشد.

ارتباطات بین المللی باشگاه نیز در مسیر سازنده‌ای قرار گرفته است و مفتخریم که در حال حاضر اولین حضورمان در سال ۱۴۰۱ را با اعزام تیم‌های پایه به روسیه برای تبادلات فرهنگی ورزشی کار را دنبال کنیم.

برگزاری دوره‌ها و ورکشاپ‌های آموزشی در دوره‌های اسپرت مارکتینگ و گرس رود در این مسیر در حال برنامه ریزی است.

صمیمانه برای مردمان ایران زمین سال‌های خوبی را در قرن جدید آرزومندیم و امیدواریم سالی توام با سرافرازی برای ملت سرافراز ایران و باشگاه سپاهان باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =