مهدی کلبی خانی

اطمینان دارم در سال ۱۴۰۱ با همدلی و تلاش در راستای اعتلای صنعت کشور گام‌های مؤثری بر می‌داریم و با تکیه بر دانش فنی و عشق و علاقه به کشور عزیزمان، با هدف بومی سازی تکنولوژی‌های برتر صنعت فولاد کشور، سال ۱۴۰۱ را آغاز می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مهدی کلبی خانی، مدیر عامل شرکت مهندسی فن آوران رستاپاد طی پیامی نوروز 1401 را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

حضور بهار نوید بخش شادی ها ، لبخندها ، عشق ، دوستی ها و رویش جوانه هاست، در این واپسین لحظات سال پر فراز و نشیب ۱۴۰۰ ، از همت و تلاش قلبی شما عزیزان قدردانی می‌کنیم.

مجموعه رستاپاد با تلاش کم نظیر و مثال زدنی شما عزیزان گرانقدر از این مسیر پرتلاطم عبور کرد و به اهداف و چشم اندازهای تعریف شده دست یافت و در سالی که صنعت کشور دچار افت و خیز های بسیاری بود با تلاش قلبی و جانانه شما همکاران در بخش های مختلف مجموعه رستاپاد، غیر ممکن‌ها تبدیل به ممکن شد.

اطمینان دارم در سال ۱۴۰۱ با همدلی و تلاش شما همکاران عزیز در راستای اعتلای صنعت کشور گام های مؤثری بر می‌داریم و با تکیه بر دانش فنی و عشق و علاقه به کشور عزیزمان، با هدف بومی سازی تکنولوژی‌های برتر صنعت فولاد کشور، سال ۱۴۰۱ را آغاز نموده و با ایمان قلبی، امید به چشم اندازها و افق های روشن پیش رو دوشادوش یکدیگر و با آرزوی اینکه انسان های مفیدی برای جامعه و صنعت کشور عزیزمان ایران باشیم به استقبال بهار می‌رویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =