ناصر تقی زاده مدیرعامل چادرملو

از یک سال کار و تلاش فعالان عرصه تولید و توسعه به ویژه معدن داران و صنعت گران صبور، بی ادعا، کاردان و ارزش آفرین در اقتصاد کشور و همچنین ممارثت بی وقفه همکاران تلاشگرم در خانواده بزرگ چادرملو تقدیر و تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، ناصر تقی‌زاده، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، به مناسبت سال جدید پیامی برای کارکنان این مجموعه صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

حمد و سپاس یگانه پروردگار جهان را که بار دیگر توفیق عنایت کرد تا در آستانه سال نو از یک سال کار و تلاش فعالان عرصه تولید و توسعه به ویژه معدن داران و صنعت گران صبور، بی ادعا، کاردان و ارزش آفرین در اقتصاد کشور و همچنین ممارثت بی وقفه همکاران تلاشگرم در خانواده بزرگ چادرملو تقدیر و تشکر می‌کنم.

اکنون که به روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ رسیده ایم به خود می بالیم که توانسته ایم دست در دست یکدیگر و دوش به دوش هم گام هایی بس ارزنده و تاثیر گذار در توسعه فعالیت های شرکت و نیز رشد و تعالی اقتصاد میهن عزیزمان برداریم.

در آستانه سال نو که مصادف است با سالروز فرخنده حضرت ولی عصر امام زمان (عج) به پاس تمامی نعمات بی‌شماری که خداوند رحمان و رحیم به ما ارزانی داشته، شکرگزار و حلول سال نو و بهار پر طراوت که آیتی از قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است را به شما عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت از درگاه خداوند متعال و در ظل توجهات حضورت ولی عصر (عج) برای شما و خانواده های گرامیتان مسئلت می‌نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =