مهرداد فقهیان مدیر عامل فولاد سنگ

مدیرعامل شرکت فولادسنگ گفت: با تلاش پرسنل زحمت‌کش فولادسنگ اهداف مهمی را در سال آتی ریل‌گذاری کرده‌ایم که دستاوردهای چشمگیری به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مدیرعامل شرکت فولادسنگ مبارکه اصفهان به مناسبت سال جدید پیامی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

همچنانکه نسیم خوشبوی رمضان از پنجره ماه شعبان وزیدن گرفته، شکوفه های نورسته به نغمه رباب جهان، رستاخیز دوباره در گیتی دمیده است.سال نو با نسیم جان نواز بهاری، دست عنایت خداوند است که دیگربار دل و جان ما را به فردایی روشن نوید می‌دهد.

خدا را سپاسگزارم که سال جدید را در حالی آغاز می‌کنیم که در سایه فضل الهی و با تلاش مستمر و الهام‌بخش همکارانم اجرای عملیات اجرایی پروژه فاز ۳ توسعه شامل احداث دو کوره ۶۰۰ تن، رویدادی مهم و گامی بلند می‌باشد که برگ زرینی از تاریخچه توسعه شرکت فولادسنگ را تورق می‌کند تا ظرفیت تولید محصول کلسینه را به بیش از دو و نیم برابر افزایش داده و شرکت فولادسنگ را نه تنها به عنوان تنها نماینده ایران در اتحادیه جهانی آهک، بلکه به‌عنوان بزرگترین آهک‌ساز خاورمیانه تثبیت کند.

ابلاغ و تعیین حیطه فعالیت‌های شرکت فولادسنگ در زمینه مواد معدنی شامل خرید، تملک، اکتشاف، استخراج، فرآوری و بهره‌برداری از معادن سنگ‌آهن، سنگ‌آهک، دولومیت و سایر مواد معدنی مورد نیاز صنعت فولاد، افقی مسحورکننده و روشن برای ایجاد یکی از بزرگترین هولدینگ‌های معدنی-صنعتی کشور را نوید می‌دهد. همکارانمان با مجاهدت در این حوزه از رفسنجان، یزد، سیستان و بلوچستان تا بندرعباس و همدان علی‌رغم محدودیت‌ها و مشکلات فراوان با صلابت گام‌های اولیه فولادسنگ بزرگ را بر می‌دارند. تملک و راه‌اندازی معدن داوران در رفسنجان و معدن کودی در هرمزگان از این زمره‌اند.

مردان پولادین فولادسنگ علی‌رغم محدودیت‌های سال جاری برای تامین گاز و برق موفق به ثبت رکورد حفاری به میزان ۶هزار و ۴۳۰ متر، استخراج و حمل از معدن به میزان ۱۵۷ هزار و ۸۴۲ تن و تولید محصول اصلی دانه‌بندی شده به میزان ۹۱ هزار و ۸۵۳ تن در ماه به نام خود شدند.

بعد از افتخارآفرینی تکمیل ساخت و راه‌اندازی کوره‌های منحصربه فرد چیساکی، این فن‌آوری نادر به‌طور کامل مقهور دانش و بینش همکاران برجسته‌مان درآمد. با بومی‌سازی و تغییراتی در طراحی و فرایند تولید نه تنها دانش ساخت و بهره‌برداری از این فن‌آوری به چنگ آمد، بلکه بومی‌سازی این دانش باعث اخذ ظرفیت اسمی تولید از کوره‌ها گردید و ثبت رکورد ماهانه تولید آهک کلسینه ۲۲ هزار و ۵۹۱ تن شد.

بی‌تردید چنین حماسه‌هایی بدون همراهی، حسن نظر اعضاء محترم هیئت مدیره، تلاشی صادقانه و مجاهدانه، هماهنگی و کار تیمی برجسته و دانش و تخصص همکارانم میسر نمی‌گردید.

فرارسیدن سال جدید اگرچه پایانی است بر یک سال تلاش شبانه‌روزی، اما سرآغازی است بر جهشی دیگر، گامی بلند و تحولی شگرف در بخش توسعه و اجرای پروژه‌های افزایش ظرفیت تولید با راه‌اندازی خط دوم خردایش، سنگ‌شکن اولیه، بلوک دوم معدن و پروژه‌های متعدد خارج از فنس شرکت.

به امید فردایی بهتر بر تلاش و سرعت همراه با دقت خود بیفزاییم که بی‌تردید چالش‌ها و موانع را با توکل به لطف بی‌کران الهی در خواهیم نوردید تا در سال آتی ایجاد هولدینگ بزرگ معدنی-صنعتی فولادسنگ را ریل‌گذاری کنیم.

مطمئنا افزایش تولید و بهره‌وری به لحاظ کمی و کیفی و شرایط مساعد تولید در سال آتی در راستای تغییر مثبت شرایط معیشتی کارکنان نقش به سزایی خواهد داشت.

حال که بهار تا دروزاه‌های شهر رسیده و رستاخیز دوباره در گیتی دمیده، سال نو را به همه همکاران و خانواده محترمشان تبریک عرض نموده و از درگاه مدیر هستی احسن الحال، بهروزی و سعادت را آرزو می‌کنم.

برای آنچه که سال گذشته انجام دادید سپاسگزارم.

مهرداد فقیهیان

شرکت فولادسنگ مبارکه اصفهان

نوروز ۱۴۰۱

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =